Gå til innhold

Noen som er lik meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Thessie!
Skrevet

Se innlegget litt lengre oppe i tråden, da skjønner du hva jeg mener.

Nå har han vel forklart seg? Og man kan heller svare på det ta spør om?
Videoannonse
Annonse
Gjest krokodillen
Skrevet

Du er nok ikke blitt voksen enda... i motsettning til vennene dine.

Man er ikke voksen forsi man er litt spontan?

Nå lærte jeg noe nytt..

Gjest krokodillen
Skrevet

Jeg satt det litt på spissen. :) Men har ikke skrevet noe som helst om det være spontan. Det jeg mener er at folk på den alderen, spesielt når man er rundt 30, er opptatt av unger, forhold og andre ting som de prioriterer høyrer enn styret det er å farte på byn og drikke seg full. Folk roer seg mer ned. TS ønsker fortsatt den samme gamle moroa - det er det ingenting gale med heller.

Jeg er over 30. Ønsker ikke å ha barn og er relativt nysingel. Om jeg tar meg en helgetur på sparket så gjør det meg ikke mindre voksen av den grunn

Skrevet

off, nei. Syns spontant-turer er slitsomt. Blir sliten bare ved tanken faktisk! Elsker planer og rutiner.

Hvis du ønsker å reise på slike spontant-turer med andre, og vennene dine er mer som meg, så kan det være kjekt å få seg noen ekstra venner som liker det samme som deg. At du får nye venner betyr ikke at du må kutte ut de gamle :)

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg er over 30. Ønsker ikke å ha barn og er relativt nysingel. Om jeg tar meg en helgetur på sparket så gjør det meg ikke mindre voksen av den grunn

Nei. Hvem sier at du er mindre voksen av den grunn? Se svarene mine i sammenheng med Ts sin problemstilling.

Skrevet

Nei. Hvem sier at du er mindre voksen av den grunn? Se svarene mine i sammenheng med Ts sin problemstilling.

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 1fa98...a3b

Gjest Coolaid
Skrevet

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 1fa98...a3b

Dette, var ihvertfall et saklig, forklarende og gjennomtenkt svar fra en voksen person.

Gjest krokodillen
Skrevet

Skjerp deg! Anonymous poster hash: 1fa98...a3b

Evnt, du kanskjerpe deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...