Gå til innhold

Mannens nytelses punkter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan opplyse meg?

Skjønner ikke helt dette her. Mannen påstår at han ikke har noe serlig til erogene soner og slikt bortsett fra utstyret sitt. Han liker å utføre ting der bak på meg men vemmer seg helt når jeg snakker om P-pungtet på menn og nevner at det visstnok skal være veldig godt. Altså helt utelukket på han men han syns rompe er digg på meg. Lol.

Han digger sex og ser ut til å finne stor nytelse i å gi meg nytelse og er veldig opptatt av alle steder jeg reagere med opphisselse annet enn bare underliv og pupper.

Så.... Har dere menn ikke andre plasser? Halsgrop, korsrygg, rompe, knehaser, nedover magen ect. som gir dere ekstra nytelse.

Min sier bare at det er godt men ikke på en seksuell måte.

Noen tips jeg kan sjekke ut? Vil gjerne lære noen ekstra triks som han kanskje hadde digga skikkelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd niplene? Mange menn som liker det. Eller innside av lår, punktet mellom baller og analåpning (mellomkjøttet tror jeg det heter).

Skrevet

Prøv å massere øretuppene under prosessen, det slipper løs endorfinene.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Noen som kan opplyse meg?

Skjønner ikke helt dette her. Mannen påstår at han ikke har noe serlig til erogene soner og slikt bortsett fra utstyret sitt. Han liker å utføre ting der bak på meg men vemmer seg helt når jeg snakker om P-pungtet på menn og nevner at det visstnok skal være veldig godt. Altså helt utelukket på han men han syns rompe er digg på meg. Lol.

Han digger sex og ser ut til å finne stor nytelse i å gi meg nytelse og er veldig opptatt av alle steder jeg reagere med opphisselse annet enn bare underliv og pupper.

Så.... Har dere menn ikke andre plasser? Halsgrop, korsrygg, rompe, knehaser, nedover magen ect. som gir dere ekstra nytelse.

Min sier bare at det er godt men ikke på en seksuell måte.

Noen tips jeg kan sjekke ut? Vil gjerne lære noen ekstra triks som han kanskje hadde digga skikkelig!

For å ta tak i de viktigste...

Korsryggen - check!

Skulderbladene - check!

Hele halsen - check!

Øreflippene - check!

Brystvortene - check!

Magen (ca 7-8cm under navlen!!! OMG!) - check!

På siden av hoftene - check!

Innsiden av lårene - check!

Bak knærne (knehasene?) - check!

Mellom pungen og rumpehullet (mellomkjøttet)!!! - check!

Pungen/Pikken (men det vet du vel?) - check!

Jeg tror disse er svært vanlige for de fleste menn......Men husk...Om du vil at han skal holde lengst mulig? Ligg unna strengen på hodet hans ;) Det er DEN værste av alle punktene :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Min mann elsker at jeg kysser på halsen, ørene og mellom pungen og anus. Og brystvortene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...