Gå til innhold

Hva synes dere om Dr. Martens?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken stil tenker du at det passer til? :)

Anonymous poster hash: 7fb8e...bdd

Personlig så liker jeg dongeribukse, mørk topp og skinnjakke. Det kan jo helt sikkert passe til mye forskjellig. Men føler det passer mer til en "rocka" stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

DMs til kjole er veldig HF-student, altså. Til jeans er det heilt ok, synest eg. Eg har eit par som eg kjøpte på 90-talet, og eg brukar dei enda til brøker, men til kjole og skjørt er det litt for mykje som minner om HF-jentene. Eg var dessutan også HF-jente, men eg var aldri av dei som reiste verda rundt og traff varme menneske og stemte SV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt første par på videregående og har vært avhengig siden. Har hatt svarte, grønne, røde, blomstrete, selvdekorerte... Bruker dem til både korte og lange skjørt og kjoler.

Synes de er ubrukelige som vintersko da, både kalde og glatte. Når snøen og kuldegradene kommer, forsvinner de inn i skapet og venter på våren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så flott, jeg er jo HF-student! :D Dog neppe av typen du sikter til. ;) Ja, det blir kanskje litt voldsomt. Er fortsatt i tenkeboksen.

TS

Anonymous poster hash: 7fb8e...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel med Dr. Martens som med Converse, at de har gått fra å være særegne til å bli allemannseie.

Anonymous poster hash: 7fb8e...bdd

Det syns jeg absolutt ikke, i så fall er det lenge siden. Jeg kjøpte mitt første par i 94/95 og har hatt docs i skapet siden. Allerede den gang gikk "alle" med det, og det har gått litt i bølgedaler siden, men særegne vil jeg ikke beskrive dem som. Jeg syns de er gode å gå i, selv om de er et helvete å gå inn, og de passer til det meste. Bruker det både til skjørt og bukse, trenger ikke se ut som en HF-raddis av den grunn. Det gjorde jeg i min ungdom og bruker dem annerledes i dag. I motsetning til andre her inne så syns jeg ikke de er gode å gå med på is, og de blir fort kalde vinterstid. Så kjøp ullsåler og varme sokker om du skal bruke dem på vinteren.

Anonymous poster hash: 97a04...e6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg hatt mine noen år og jeg kan ikke huske at jeg fikk gnagsår, men generelt synes jeg ikke de er typiske vintersko, for de er for glatte. Jeg bruker de mest i ruskevær høst/vår.

Vil du ha noen spesielle, er det jo bare å se etter noen med mønster på. Jeg har blomster på mine. :)



Anonymous poster hash: b0718...592
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire par, et par sorte 8-hulls i svart lakk, et par 8-hulls i mørk lilla, et standard sorte med 14-hull og et par forede med spenner i stedet for snøring. De forede eg fantastiske på vinteren, nesten litt for varme. Men de er ikke noe særlig gode på glatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de er fine, i tillegg ser jeg de på hvert tiende menneske jeg passerer i byen.

Endret av Radon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går vippet jeg mot å kjøpe dem, hadde det ikke vært for at PC-en var tom for batteri og jeg ikke orket å finne frem lader, hadde jeg fullført kjøpet. Men i dag har jeg plutselig endret mening. Kjøpte meg to par andre sko istedenfor. Har derimot ikke helt lagt fra meg tanken, men jeg tror jeg skal se litt på dem i butikken og eventuelt prøve først.

Takk for meninger! :)

TS



Anonymous poster hash: 7fb8e...bdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjenert: Dr.Martens er liksom sånne sko jeg forbinder med midten-slutten av 1990-tallet.

Anonymous poster hash: 7bfb3...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om ungdomsskolen/videregående. Kunne aldri tenkt meg og gått med de nå, men da jeg var yngre syns jeg det var det veldig kult :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...