Gå til innhold

Hvis gutter kunne....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, har en liten diskusjon med typen her. Den er kanskje litt på kanten, men må høre svar:

Min påstand:

Hvis gutter hadde vært myke nok og hatt mulighet ville de definitivt prøvd å suge seg selv, minst en gang!

Hans påstand:

Ikke faen!

Hva mener/tror dere?

Anonymous poster hash: 025a4...469
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å kile deg selv? Det samme skjer når en gutt prøver å suge seg selv. Så selv om gutter var myke ville det ikke hatt mye å si. De ville fortsatt ikke kunnet suge seg selv til... ja.

Anonymous poster hash: 1332f...c1d
Skrevet

Saken er ikke å suge seg selv til ja... Meeeen, at de ville prøvd det minst en gang ;)

Skrevet

De fleste ville nok prøvd det. Men ikke alle. Ser jo folk som er myke nok til å greie det i alle fall en stund. Men å prøve det en gang. Ja det tror jeg!

• Liker 1
Skrevet

Saken er ikke å suge seg selv til ja... Meeeen, at de ville prøvd det minst en gang ;)

Alle? Nei. Noen? Ja.

Skrevet

Typen din ljuger så det renner av ham.

mann

Anonymous poster hash: 1696e...938
Skrevet (endret)

Jeg har prøvd å suge meg selv, men er på ingen måte myk nok eller har lang nok kuk til å få det til.

Endret av lnx
Skrevet (endret)

Har du prøvd å kile deg selv? Det samme skjer når en gutt prøver å suge seg selv. Så selv om gutter var myke ville det ikke hatt mye å si. De ville fortsatt ikke kunnet suge seg selv til... ja.

Sier du det? Samme med hånda da, regner jeg med?

Med mindre religion kom i veien ville nok de fleste som bruker henda sine også prøvd munnen ;)

Endret av Zevs
Skrevet

Sier du det? Samme med hånda da, regner jeg med?

Og jeg regner med at du ikke er så dum som du gjør deg til her.

Skrevet

Hvis jeg hadde kunnet slikke meg selv så hadde jeg gjort det. Absolutt.

Men DET får jeg nok aldri til.... :(

Skrevet

De fleste ville nok prøvd det. Men ikke alle. Ser jo folk som er myke nok til å greie det i alle fall en stund. Men å prøve det en gang. Ja det tror jeg!

Fikk det til når jeg var 15 år ca. Drev med turn, så var fleksibel og helt utvokst i pikken, hehe:P

Anonymous poster hash: 14d17...816

Skrevet

Og jeg regner med at du ikke er så dum som du gjør deg til her.

Og hva er forskjell på egen hånd/munn tatt i betraktning kileteorien din?

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min sier at han ikke helt vet. Han ville nok prøvd for å se hvordan det var, men ikke gjort det mange ganger. En kompis av meg er lang og myk nok, han prøvde en gang men det mentale gjorde at det ikke var noe godt bare freaky.

Skrevet

Og hva er forskjell på egen hånd/munn tatt i betraktning kileteorien din?

Jeg har ikke klart å kile meg selv med min egen munn så jeg mener det ikke er noen forskjell. Har du noen eksempler på det motsatte så spytt ut.

Skrevet

Jeg har ikke klart å kile meg selv med min egen munn så jeg mener det ikke er noen forskjell. Har du noen eksempler på det motsatte så spytt ut.

Har du klart å kile deg selv med egen hånd? Nei? Kommer du likevel? Ja? Teorien din er poengløs.

Anonymous poster hash: d541b...0bd

Skrevet

Har du klart å kile deg selv med egen hånd? Nei? Kommer du likevel? Ja? Teorien din er poengløs.

Feil. Man kiler ikke seg selv når man runker.

Skrevet

Feil. Man kiler ikke seg selv når man runker.

Man blir ikke kilt når man blir sugd heller.

Skrevet

Jeg ville prøvd, men jeg er ikke sikker på om jeg hadde gitt samme svaret til kona.

Anonymous poster hash: 8f2f1...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...