Gå til innhold

Venninnetur i høstferien

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Vi er 4 jenter på 18 år som skal på sydenferie i høstferien. Problemet er at vi vet ikke helt hvor vi skal enda. Vi vil gjerne dra et sted hvor det fortsatt er så varmt i høstferien at man kan ligge på stranda og sole seg hele dagen, og hvor det er bra partyliv på kveldene. Trenger ikke å være det aller villeste stedet, men er redd for å ende opp et sted hvor vi har hørt at det er masse liv i sommerferien, men så er det kanskje dødt der i høstferien. At det er mye turister har ingenting å si, synes faktisk det er et pluss om det er en del skandinaviske der. Det blir for alle den første sydenturen med venninner, så vi har ingen erfaring som hjelper oss med å finne stedet som kan passe for oss. Andre ting som er et veldig stort pluss for oss er om det er billig alkohol/mat osv., fine strender og noen ok spisesteder i nærheten.

Kort oppsummert; har noen her inne noen erfaringer eller tips til steder vi kan dra hvor det fortsatt er varmt og bra uteliv i høstferien? :) Alt tas imot med stor takk!

Anonymous poster hash: 4ee2a...37d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det har vært tråder om dette tidligere, gjerne bare legg ved link! Er helt ny her inne og skjønner ikke helt hvordan jeg skal søke meg frem til gamle tråder om dette..

TS

Skrevet

Om det har vært tråder om dette tidligere, gjerne bare legg ved link! Er helt ny her inne og skjønner ikke helt hvordan jeg skal søke meg frem til gamle tråder om dette..

TS

Google is your friend

Anonymous poster hash: 1f4ce...12f

Skrevet

Hva med Gran Canaria?

Anonymous poster hash: 5b35d...8c8
Skrevet

Gran Canaria!

Anonymous poster hash: 66d4f...a79
Skrevet

Barcelona kanskje! Vet ikke med varmen der da, men skal være mest turister der i september. Bra shopping, god mat, fin by som er lett å finne fram i + bra uteliv. Anbefales å finne et hotel med basseng da, også som er sentrumsnært! Har du ellers tenkt på magaluf eller en av de greske øyene?

Skrevet (endret)

Sør-Spania er fremdeles varmt og godt, og bra strender i Fuengirola, Marbella etc. Vil tro det er bra med partyliv der også på høsten. Noen av de verste og mest brautende britiske fyllegjengene er nok luket ut på denne tiden av året.

Endret av jack_daniels

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...