AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Jeg fødte for 4 uker siden. Begynner å bli klar for litt action igjen og vet at han gleder seg. Men jeg vil pynte meg litt. Vet han liker nettingstrømper med store ruter. Han har fortalt meg at han har lyst til å ta meg med slike strømpebukser, uten truse under og at han river et hull i dem som han kan penetrere meg gjennom. Men jeg lurer på hva jeg kan kombinere med slike strømper, han sier han ikke vet hva han liker av undertøy og sexy outfits. Men jeg har fått noen komplimenter med svart undertøy.. Er rett og slett helt blank merker jeg, blir ganske usikker på hva jeg bør kjøpe. Noen som har tips til hva typen deres har gitt god respons på? Noen menn her som kan si hva dere har satt pris på, eller fantaserer om? Anonymous poster hash: af593...2ef Anonymous poster hash: af593...2ef
Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Hadde kona mi gjort det du tenker og overraske mannen din med hadde jeg blitt helt i taket =]
Prestekragen Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Svart undertøy funker alltid! Go girl!
Gjest Coolaid Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Dropp trusen din slemme skitne jente.....
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Så flott og endeleg lesa om nokon som er interessert i sex etter fødslen og ikkje berre "æsj, mannen vil ha sex med meg", "Jeg føler meg så stygg etter fødselen" og " Hjelp, jeg har fødd og han tenner ikke på meg" Eg vil tru han er rimeleg klar for alt du tilbyr. Kos dykk!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Jeg fødte for 4 uker siden. Begynner å bli klar for litt action igjen og vet at han gleder seg. Men jeg vil pynte meg litt. Vet han liker nettingstrømper med store ruter. Han har fortalt meg at han har lyst til å ta meg med slike strømpebukser, uten truse under og at han river et hull i dem som han kan penetrere meg gjennom. Men jeg lurer på hva jeg kan kombinere med slike strømper, han sier han ikke vet hva han liker av undertøy og sexy outfits. Men jeg har fått noen komplimenter med svart undertøy.. Er rett og slett helt blank merker jeg, blir ganske usikker på hva jeg bør kjøpe. Noen som har tips til hva typen deres har gitt god respons på? Noen menn her som kan si hva dere har satt pris på, eller fantaserer om?Anonymous poster hash: af593...2ef Anonymous poster hash: af593...2ef Helt ærlig talt. Bruker du strømper så trenger du ikke mer! Less is more for min del! Fikk melding av kjæresten min en gang å hun lurte på hvor jeg var. Svarte at jeg ikke hadde dratt enda og så fikk jeg bilder av henne i strømper og korsett og et ; lenge til du kommer? " Da dro jeg bortover med en gang! strømper - null undertøy - korsett var jævlig sexy! Anonymous poster hash: 215b0...c5d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå