SiMa Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Vi har fått noen gaver allerede, fra folk som ikke kommer i bryllupet. Jeg er veldig spent, og vil gjerne åpne dem med en gang, men er usikker på om det er "lov"? Julegaver og bursdagsgaver åpner jeg aldri før dagen, men bryllupsgavene får vi ikke åpnet selv, det tar noen andre seg av mens vi tar bilder. Jeg har egentlig lyst til å åpne noen gaver selv også, ikke bare se hva vi har fått etterpå.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Må du ha godkjennelse fra folk på KG for å åpne gavene? Herrefred, du skriver jo ned forumet her..Anonymous poster hash: 4e80c...518 7
Chloe- Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Det betyr ulykke å åpne bryllupsgaver før dagen. Dere kommer sikkert til å få noen på etterskudd også, så du får trolig pakket opp litt selv også.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Må du ha godkjennelse fra folk på KG for å åpne gavene? Herrefred, du skriver jo ned forumet her..Anonymous poster hash: 4e80c...518 Herrefred, hun spør da kun om råd og hva som er vanlig! Anonymous poster hash: 8e947...35e 3
Snooks Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Jeg er for å åpne alle gavene selv etter bryllupet, selv om det nesten er en like stor synd som betal-bar og kaffegjester her på KG... 6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Herrefred, hun spør da kun om råd og hva som er vanlig! Anonymous poster hash: 8e947...35e Står ingenting om det i HI. Hun spør verken om råd eller hva som er vanlig.Anonymous poster hash: 4e80c...518
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Står ingenting om det i HI. Hun spør verken om råd eller hva som er vanlig.Anonymous poster hash: 4e80c...518 "Jeg er veldig spent, og vil gjerne åpne dem med en gang, men er usikker på om det er "lov"?" Jeg klarer å lese såpass mellom linjene at hun lurer på hva som er vanlig. Innlegget heter til og med "Når åpne gavene?", altså i spørsmålform. Anonymous poster hash: 8e947...35e 2
Ava Mae Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Må du ha godkjennelse fra folk på KG for å åpne gavene? Herrefred, du skriver jo ned forumet her..Anonymous poster hash: 4e80c...518 Du må veie dine ord før du skriver på KG Sima. Her burde du helt klart utelukket at du er spent på gavene for der bikket du tydeligvis over i en litt for ivrig, spent tone i følge visse andre og det blir rett og slett bare for barnslig. At du i tillegg ikke visste dette på egen hånd med tok deg tid til å skrive et helt forbaska innlegg på et kvinneforum i et underforum som handler om bryllup og alt rundt dette gjør deg jo bare enda teitere. Du burde strengt tatt ha bedre ting å gjøre nå to dager før bryllupet. Neste gang så dropper du alt fjaset og skriver enkelt og greit: hva er normal kutyme i forhold til åpning av gaver mottatt før selve dagen? Da bør du gå klar. Er du heldig klarte du i tillegg å slenge inn et fremmedord som vedkommende ikke skjønte uansett 4
SiMa Skrevet 14. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2014 Du må veie dine ord før du skriver på KG Sima. Her burde du helt klart utelukket at du er spent på gavene for der bikket du tydeligvis over i en litt for ivrig, spent tone i følge visse andre og det blir rett og slett bare for barnslig. At du i tillegg ikke visste dette på egen hånd med tok deg tid til å skrive et helt forbaska innlegg på et kvinneforum i et underforum som handler om bryllup og alt rundt dette gjør deg jo bare enda teitere. Du burde strengt tatt ha bedre ting å gjøre nå to dager før bryllupet. Neste gang så dropper du alt fjaset og skriver enkelt og greit: hva er normal kutyme i forhold til åpning av gaver mottatt før selve dagen? Da bør du gå klar. Er du heldig klarte du i tillegg å slenge inn et fremmedord som vedkommende ikke skjønte uansett Selvfølgelig, det ble jo ikke tydelig nok med spørsmålstegn i overskriften. Og med "kutyme" hadde jeg nok klart å slenge inn et fremmedord også. Nå er jeg nok "avslørt" som en grådig brud, som gifter meg bare for gavene. Det har ingenting med den store, pent innpakkede gaven som står på spisebordet, eller at jeg rett og slett er en nysgjerrig person.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #12 Skrevet 15. august 2014 Spar de til bryllupsdagen og lever de til de som har ansvar for gavebordet Anonymous poster hash: 148d8...c90
Gjest Trappetroll Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Jeg er for å åpne alle gavene selv etter bryllupet, selv om det nesten er en like stor synd som betal-bar og kaffegjester her på KG... Vi skal åpne alle gavene selv etter bryllupet, OG ha kaffegjester 🙊 tenke seg til...! Du gifter deg på lørdag? Så da hadde jeg heller ventet 😉
AnonymBruker Skrevet 17. august 2014 #14 Skrevet 17. august 2014 Flere av gavene vi fikk før bryllupsdagen åpnet vi selv og førte de inn i boken som gavene ble skrevet inn i av de som åpnet gavene på bryllupsdagen. Gavene hadde vi med oss til festlokalet slik at de lå på gavebordet. Tenkte at det ble mindre på de to som skulle åpne pakkene, om vi hadde åpnet noen tidligere.. (Har åpnet pakker i andre bryllup, og du mister gjerne MYE mingle tid(noe jeg synes er kjekt i bryllup) på å åpne pakker.) Ønsket at de to som åpnet pakker i vårt bryllup fikk gjøre annet enn å pakke opp pakker hele kvelden (de var gjester i bryllupet og pakket opp kun i pauser under middagen og mellom middag og kaffi), så pakkene vi fikk før bryllupet var ferdig pakket opp på bryllupsdagen.Anonymous poster hash: ac7c8...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå