AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #1 Skrevet 14. august 2014 Om meg: Kvinne Høyde 174, og vekt 68 kg = normal BMI Jeg bruker str small/ str 36 (både i topper og bukser), men jeg synes ikke at jeg er slank. Har jeg et problem når jeg synes at jeg bør veie mindre og bli slankere? (Ønsket er kanskje mellom 65 og 60 kg) Anonymous poster hash: 767ef...f96
Sphynx Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Det er mye kroppshysteri der ute. Trist at du synes du ikke er slank nok! 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 Det er mye kroppshysteri der ute. Trist at du synes du ikke er slank nok! Tusen takk for ditt ærlige svar! Jeg skal prøve å nøye meg med noen få kg til i vektnedgang Jeg ønsker ikke å utvikle spiseforstyrrelse heller. Anonymous poster hash: 767ef...f96
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Jeg er kortere enn deg, veier 14 kilo mindre og bruker samme klesstørrelser! Du må være veldig slank for vekten din! Ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: 8204a...a3b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Jeg er kortere enn deg, veier 14 kilo mindre og bruker samme klesstørrelser! Du må være veldig slank for vekten din! Ikke bekymre deg! Anonymous poster hash: 8204a...a3b Tusen takk for fine, betryggende og oppløftende ord om at jeg er slank, og takk for det du deler! Vi er slanke begge to Kanskje jeg burde slutte å veie meg, og heller se på klærne og størrelsene. Jeg veier mer nå enn forrige gang jeg var slank, og jeg har derfor følt meg tung, men høyere vekt nå må være pga at jeg har mer muskler nå. Det var veldig fint for meg å få svaret fra deg Anonymous poster hash: 767ef...f96
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Hvordan kan du bruke small når du er 1,74 og 68 kg når jeg er 1,76 og veier 66 kg og oftest bruker medium?? Anonymous poster hash: 2ee57...a20
Gjest crem Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Hvordan kan du bruke small når du er 1,74 og 68 kg når jeg er 1,76 og veier 66 kg og oftest bruker medium?? Anonymous poster hash: 2ee57...a20 vekt har utrolig lite å si på hvilken klesstørrelse man bruker...
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 vekt har utrolig lite å si på hvilken klesstørrelse man bruker... Selvfølgelig har vekt mye å si. Vekta er jo kroppsmassen, jo høyere vekt jo større kroppsmasse. Jo større kroppsmasse jo større størrelser. Enten det gjelder muskler eller fett. Ei som veier 100 kg og er 1,70 høy kan ikke bruke small i klær. Anonymous poster hash: 2ee57...a20
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Selvfølgelig har vekt mye å si. Vekta er jo kroppsmassen, jo høyere vekt jo større kroppsmasse. Jo større kroppsmasse jo større størrelser. Enten det gjelder muskler eller fett. Ei som veier 100 kg og er 1,70 høy kan ikke bruke small i klær. Anonymous poster hash: 2ee57...a20 Vekt har mye å si, men det er klart at det har noe å si hva vekten består av. 10 kg fett tar mye mer plass enn 10 kg muskler, derfor vil en person som har høyere andel av vekten bestående av muskler både se mindre ut og bruke mindre størrelser enn en person som har samme høyde og vekt, men en større del av vekten bestående av fett. Mange som har en typisk "fitnesskropp" vil havne i kategorien overvektig eller til og med fedme på BMI-skalaen fordi de har høy vekt (mye muskler). De er ikke overvektige fordi. Anonymous poster hash: 69cb2...083 1
Gjest crem Skrevet 14. august 2014 #10 Skrevet 14. august 2014 nå tenkte jeg på forholdet mellom dere to... det er ikke snakk om mye forskjell, og da har den lille vekta utrolig lite å si.. kanskje TS har mer muskler enn deg? eller kanskje dere har helt forskjellig kroppsbygning? man skal aldri samenlikne seg selv med andre vet du vel..
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #11 Skrevet 14. august 2014 Vekt har mye å si, men det er klart at det har noe å si hva vekten består av. 10 kg fett tar mye mer plass enn 10 kg muskler, derfor vil en person som har høyere andel av vekten bestående av muskler både se mindre ut og bruke mindre størrelser enn en person som har samme høyde og vekt, men en større del av vekten bestående av fett. Mange som har en typisk "fitnesskropp" vil havne i kategorien overvektig eller til og med fedme på BMI-skalaen fordi de har høy vekt (mye muskler). De er ikke overvektige fordi. Anonymous poster hash: 69cb2...083 Det skjønner vel de fleste. BMI er for vanlig trente folk. Anonymous poster hash: 2ee57...a20
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Skrevet 14. august 2014 Hvordan kan du bruke small når du er 1,74 og 68 kg når jeg er 1,76 og veier 66 kg og oftest bruker medium?? Anonymous poster hash: 2ee57...a20 Det har vært interessant om vi begge har tatt mål på forskjellige steder på kroppen og postet det her, så vi kunne sammenlignet, om du vil. Det kan også være at vi bruker ulike klesmerker, og at klesstørrelsene ikke er like hos de forskjellige merkene. Anonymous poster hash: 767ef...f96
Gjest Runforit Skrevet 15. august 2014 #13 Skrevet 15. august 2014 Vekta betyr ikke en dritt i forhold til kroppene utseende. Det har utallige tråder her vist vedr høyde, vekt og sammenligne cm. i tillegg til mybodygallery. Så lenge du føler deg vel, er frisk og rask så betyr ikke det tallet en shit. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Vekta betyr ikke en dritt i forhold til kroppene utseende. Det har utallige tråder her vist vedr høyde, vekt og sammenligne cm. i tillegg til mybodygallery. Så lenge du føler deg vel, er frisk og rask så betyr ikke det tallet en shit. Takk! Anonymous poster hash: 767ef...f96
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 Om meg: Kvinne Høyde 174, og vekt 68 kg = normal BMI Jeg bruker str small/ str 36 (både i topper og bukser), men jeg synes ikke at jeg er slank. Har jeg et problem når jeg synes at jeg bør veie mindre og bli slankere? (Ønsket er kanskje mellom 65 og 60 kg) Anonymous poster hash: 767ef...f96 Det er i hvertfall ingen åpenbar grunn til at du skal synes at du bør veie mindre og bli slankere Har du en funksjonell og frisk kropp, nyt den og glem disse tallene på vekta. Og du er slank! Anonymous poster hash: d7b91...a9f 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #16 Skrevet 16. august 2014 Det er i hvertfall ingen åpenbar grunn til at du skal synes at du bør veie mindre og bli slankere Har du en funksjonell og frisk kropp, nyt den og glem disse tallene på vekta. Og du er slank! Anonymous poster hash: d7b91...a9f Tusen takk for oppmuntrende ord! Anonymous poster hash: 767ef...f96
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå