Gå til innhold

Feil bloggfokus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor kan ikke vi fokusere på bloggere som tenker på noe annet en sminke og pupper..? jeg er så lei av disse rosabloggerene med perfekte kropper og med penger til alt i verden av merkeklær og sånn..

hvorfor ikke heller fokusere på bloggere med litt mer viktigere budskaper?! som feks liseliten.com eller denne bloggeren jeg har fulgt i mange år madelainedesire.blogg.no. Kjenner faktisk bekjente av henne og hun virker herlig! disse to bloggene og sikkert mange andre også er det manko på assa!


Anonymous poster hash: 8a819...4c6



Anonymous poster hash: 45480...6f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare holde deg vekk fra rosabloggene om du ikke liker de? :)

Jeg holder meg borte fra de jeg, sns bare det er så feil at de skal tjene så masse penger og være forbildet til folk, istedet for folk som faktisk har kjempet litt og viser at det finnes viktigere ting enn sminke og perfekte kropper :)

Anonymous poster hash: 45480...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men de to bloggene du drar frem her var utrolig kjedelige og amatørmessig.. Og hvis du gidder å lete litt i bloggjungelen finnes det mange fine, inspirerende og gode blogger. Bare å unngå topplisten og rosabloggere som bare er umodne fjortiser høye på sponsa innlegg og silikon..



Anonymous poster hash: 809fc...4ab
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men de to bloggene du drar frem her var utrolig kjedelige og amatørmessig.. Og hvis du gidder å lete litt i bloggjungelen finnes det mange fine, inspirerende og gode blogger. Bare å unngå topplisten og rosabloggere som bare er umodne fjortiser høye på sponsa innlegg og silikon..

Anonymous poster hash: 809fc...4ab

Tydeligvis mange som er uenige med deg der, liseliten har jeg fulgt i mange år og det er det mange andre som har også :) Den andre bloggen har jeg vært innom et par ganger, vet hvem hun er også, bare ho holder bloggingen stabil så er ho ikke så værst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt Liseliten i mange år, elsker bloggen hennes men synes det er synd hun skriver lite for tiden. Jeg er enig med deg i at jeg ikke forstår at rosabloggere får så mye oppmerksomhet.



Anonymous poster hash: a0df6...71e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg holder meg borte fra de jeg, sns bare det er så feil at de skal tjene så masse penger og være forbildet til folk, istedet for folk som faktisk har kjempet litt og viser at det finnes viktigere ting enn sminke og perfekte kropper :)Anonymous poster hash: 45480...6f9

Jeg tror grunnen til at de er på topp har med hvem som er mest opptatt av å lese blogger. De er ko på topp pga at folk leser bloggene deres. Så får vi andre som ikke interesserer oss for dem være glad det finnes andre alternativer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...