Badehette Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Dersom jeg for eksempel biter meg inni leppa tar det ikke lang tid før jeg får et krater av et munnsår som får alt av munnbevegelser til å gjøre vondt. Hvordan blir man kvitt disse munnsårene på kortest mulig tid?
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #2 Skrevet 14. august 2014 Dessverre er det ikke mye du kan gjøre enn å vente. Unngå syrlige drikker, sterk mat osv. Husker jeg fikk en spesiell krem av tannlegen en gang jeg hadde et stort krater i munnen. Den laget en hinne over, så det ikke gjorde vondt. Prøv å ta kontakt med tannlege for å høre Anonymous poster hash: 6d768...227
Badehette Skrevet 14. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. august 2014 Dessverre er det ikke mye du kan gjøre enn å vente. Unngå syrlige drikker, sterk mat osv. Husker jeg fikk en spesiell krem av tannlegen en gang jeg hadde et stort krater i munnen. Den laget en hinne over, så det ikke gjorde vondt. Prøv å ta kontakt med tannlege for å høre Anonymous poster hash: 6d768...227 Æsj, jaja. Hjelper litt hvis det gjør mindre vondt i alle fall. Takk for svar
Gjest Blondie65 Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Skyll godt morgen og kveld med cordisyl. Da blir såret renset og gror raskere.
Brunhilde Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Skyll godt morgen og kveld med cordisyl. Da blir såret renset og gror raskere. Ikke for å pirke, men mener du corsodyl? De forskjellige geleene kan også lindre, her ser du et utvalg av dem.
Gjest Blondie65 Skrevet 14. august 2014 #6 Skrevet 14. august 2014 Ikke for å pirke, men mener du corsodyl? (...) Ja, jeg mener corsodyl - den brune flasken med hvit kork og blå etikett og som tidligere het noe annet.
Pysa Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 (endret) Om du kjenner at munnsåret er på vei, smør med emla bedøvelseskrem. Det lammer viruset. Om du er heldig, slipper du at såret videreutvikler seg. Om det allerede har begynt å væske, er det for sent, det må tas tidlig. Endret 14. august 2014 av Pysa
Gjest krokodillen Skrevet 14. august 2014 #8 Skrevet 14. august 2014 Om du kjenner at munnsåret er på vei, smør med emla bedøvelseskrem. Det lammer viruset. Om du er heldig, slipper du at såret videreutvikler seg. Om det allerede har begynt å væske, er det for sent, det må tas tidlig. Er forskjell på et bittsår og herpes. Et bittsår er ikke et virus
Pysa Skrevet 14. august 2014 #9 Skrevet 14. august 2014 Er forskjell på et bittsår og herpes. Et bittsår er ikke et virus Sorry, du har rett, tenkte herpessår. Bittsår er det vel ikke så mye å gjøre med.
Badehette Skrevet 16. august 2014 Forfatter #10 Skrevet 16. august 2014 Ikke for å pirke, men mener du corsodyl? De forskjellige geleene kan også lindre, her ser du et utvalg av dem. Må nok få kjøpt meg en av disse og ha i skapet. Er akkurat som om munnen min er for liten for tennene, så jeg biter meg stadig vekk! Takk for tips
Gjest stian86 Skrevet 17. august 2014 #11 Skrevet 17. august 2014 (endret) Pleier og sprite det ned med spritserviett. Dreper det ganske fort.men dette er utenpå munnen, ikke inni ;-) Endret 17. august 2014 av stian86
Cammomille Skrevet 18. august 2014 #12 Skrevet 18. august 2014 Kjøp sånn som de smører barna i munnen med når de får tenner. Jeg brukte dette mot tannverk, og det bedøver ned området det påføres. Var min reddende engel hvertfall!! Fåes på alle apotek, men jeg husker jo ikke hva det heter i farten :-)
AnonymBruker Skrevet 18. august 2014 #14 Skrevet 18. august 2014 Sorry, du har rett, tenkte herpessår. Bittsår er det vel ikke så mye å gjøre med. Slutte å bite i leppa Anonymous poster hash: c49da...f81
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå