AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 jeg har gått nå over 1 uke med store smerter i mage regionen, øm hoven og vond, frysninger, hodepine, kvalme osv. kavet meg endelig til legen og han sa jeg hadde eggstokk og livmor infeksjon (mest sannsynlig).. jeg fikk pencellin. kan jeg bli steril? kan eggene mine dø? hva om jeg ikke blir bedre? de skulle teste videre om jeg ikke var frisk neste uke men er ganske nervøs og stresset over det hele. er dette en big deal eller noe som raskt går over som stetoskoper? Anonymous poster hash: 2ef5e...83a
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Infeksjoner i eggstokkene og livmoren er i de aller fleste tilfellene knyttet til klamydia. Om du har hatt denne infeksjonen lenge, tidligere eller får nye infeksjoner uten at det blir behandlet kan det dannes arrvev i egglederne som gjør at fertiliteten blir nedsatt. Anonymous poster hash: de320...a1e
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 jeg er testet for klamydia hvert 2 år, har vært i fast forhold i 8 år vi begge var jomfruer, så er nok ikke klamydia =) Anonymous poster hash: 2ef5e...83a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Kort sagt; Ja du kan bli steril om denne infeksjonen har sittet lenge, eller den virkelig utvikler seg Anonymous poster hash: 54134...475
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Ja, egglederene dine kan ha blitt tette ved en slik infeksjon. Og det reduserer sjansene for å bli spontan gravid betraktelig. Men man har fortsatt gode sjanser med prøverør. Anonymous poster hash: 72f6d...ec8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå