Gå til innhold

Lørentunnelen ved Sinsen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal begynne å jobbe i Oslo. Turen går gjennom Sinsen, og mest sannsynlig den nye Lørentunnelen. Jeg har fullstendig angst for å stå i kø i tunnel. Noen som vet om man kan kjøre rundt?

Kommer fra Skedsmo og skal til Carl Berner.

Anonymous poster hash: 456c2...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ta av mot Løren før tunellen tror jeg, slik at du kjører via Løren (forbi Obs-butikken) og videre til Carl Berner derfra. Tror jeg :) Det er i alle fall flere muligheter. Evt kan du kjøre rv4 over Sinsenkrysset så kommer du rett til Carl Berner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør Østre Aker vei, rv 159, kjør av fra E6 rett før Karihaugen. Når du kommer til Økern holder du høyre felt, bort til den nye rundkjøringa, og følg skilter mot Løren/Sentrum. Følg Økernveien og i lyskrysset tar du til høyre i Grenseveien og følger den ned til Carl Berner.

Anonymous poster hash: 5e1d3...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ta av mot Løren før tunellen tror jeg, slik at du kjører via Løren (forbi Obs-butikken) og videre til Carl Berner derfra. Tror jeg :) Det er i alle fall flere muligheter. Evt kan du kjøre rv4 over Sinsenkrysset så kommer du rett til Carl Berner.

Aha, stemmer det. Forbi ett eller annet sykehus. Kommer altså oppenifra? Og fra Lillestrøm?

Kan sjekke kartet :)

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør Østre Aker vei, rv 159, kjør av fra E6 rett før Karihaugen. Når du kommer til Økern holder du høyre felt, bort til den nye rundkjøringa, og følg skilter mot Løren/Sentrum. Følg Økernveien og i lyskrysset tar du til høyre i Grenseveien og følger den ned til Carl Berner.Anonymous poster hash: 5e1d3...370

Tror jeg skjønner ;) Ingen fare for tunneler og kø der altså?

Hilsen

Frøken Klaustrofobi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, stemmer det. Forbi ett eller annet sykehus. Kommer altså oppenifra? Og fra Lillestrøm?

Kan sjekke kartet :)

Takk

Ja, forbi Aker Sykehus. Hvis du kommer ned fra retning Gjelleråsen (eller Brobekk, Bjerke, Årvoll, det er like ved). Da kjører du rett over Sinsenkrysset og derfra er det bare strake veien ned til Carl Berner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar riksvei 4 så slipper du hele tunnelen.

Ta av ved Lørenskog, kjør via Stovner feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som dytter og maser innen halvtimen de har posta!?!? Er du tre år gammel, eller?

Anonymous poster hash: bdfbb...5d7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mensen? Er du veldig, veldig bitter og sur? Eller er du bare tilbakestående som poster en sånn helt irrelevant kommentar?

- Fikk jeg svar på det jeg lurte på innen kort tid? Ja, det gjorde jeg.

- Irriterte du det så vanvittig over noe som ubetydelig? Ja, det gjorde du.

HA HA HA HAAAAAAAAAAAA

Til dere alle som lurer fælt på hvordan jeg kommer til å kjøre, så blir det over Gjelleråsen:)

Takk takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som dytter og maser innen halvtimen de har posta!?!? Er du tre år gammel, eller?Anonymous poster hash: bdfbb...5d7

Den mensen skulle jo seff linkes til den over. Nå får mensen-mannen noe annet å kommentere. Kommer sikkert til å si at jg er fryktelig dum!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...