AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg er i 20 åra og har i det siste året opplevd noe ekkelt. Begynte vel kanskje for 2 år siden ca, men det siste året det har plaget meg mest. Det føles mange ganger som om hjerte skal hoppe ut på meg, enda jeg sitter helt i ro. Helt uten videre begynner det å dunke hardt. Dette skjer også ofte når jeg ligger i senga om nettene. Plutselig får jeg høy puls og det dunker skikkelig hardt. Ofte kjennes det ut som det hopper over et slag. Skikkelig ekkelt. På fotballbanen og når jeg trener kjenner jeg det også av og til. Da får jeg også ofte vondt i brystet og føles tungt ut å puste. Fortsetter for det. Prøver å ignorere det men er jo så klart ekkelt og ubehagelig. Noen som har opplevd noe lignende? Er det bare noe jeg ikke skal bry meg om? Vil liksom ikke gå unødvendig til lege. Anonymous poster hash: 77b0e...876
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 (endret) Er godt trent, så er ikke det at jeg har dårlig kondis. Har skikkelig god kondis, og stresser sjeldent. Likevel er det der. Er jeg som er ts, men kom borti anonym tingen Endret 13. august 2014 av SoccerPlayer
kråkefjas Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Det er ikke helt uvanlig, men det kan også være et tegn på noe som bør utredes. Ingen her på KG kan svare deg hva det er. Vil du ha en vurdering må du gå til lege.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Ja må vel det. Synes bare det er litt flaut å gå til lege, så er det helt normalt likevel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå