Gå til innhold

Reiser du også alene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg er ei jente på 22, som snart skal til Tyrkia for tredje gangen i år. Som sist gang jeg reiste, så er det stor sannsynlighet for at jeg reiser alene denne gangen også. Jeg lurer på om det er flere enslige som skal reise alene til Tyrkia, Alanya i august/september? :) gjerne rundt min alder + -

Det gikk kjempefint forrige gang, ikke misforstå. Det er nok den kjekkeste turen jeg har hatt i livet mitt, da jeg reiste alene for første gang. Men hadde vært kjekt å møtt på noen andre son også reiser alene!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også veldig lyst å reise til alanya men sliter med tanken på å reise helt alene også blir det også mye dyrere i forhold til hotell og slikt.

Har du allerede bestilt? Hvor reiser du fra?

Anonymous poster hash: 43454...c1a
Skrevet

Hei!

Jeg har også veldig lyst å reise til alanya men sliter med tanken på å reise helt alene også blir det også mye dyrere i forhold til hotell og slikt.

Ja, akkurat! man må betale for den ubenyttede senga, noe som er helt absurd!

Jeg reiser fra Haugesund, og tenkte å reise en gang mellom 25 aug og 3 sept. Hva med deg? :)

Skrevet

Hei!

Har ikke bestilt, bestiller alltid rett før eller en uke før ca. :) Da blir det blilligest

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...