AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #21 Skrevet 14. august 2014 Zoloft har gitt meg et bedre liv (særlig etter at jeg kombinerte det med lamictal). Men det funker ikke for alle; derfor er det viktig at du får nøye oppfølging fra legen din fremover. Det kan ta noen uker før de virker, så gi det litt tid. (Noen føler seg midlertidig verre, ergo er jevnlig kontakt med legen viktig. Man blir ikke nødvendigvis følelsesløs, men mange føler seg litt "flat" i humøret, særlig i begynnelsen. Men de hjalp veldig på angsten min, fungerer bedre i sosiale situasjoner. Jeg føler meg absolutt ikke personlighetsløs, tvert imot føler jeg at jeg har blitt mer "meg selv" fordi angsten og depresjonen ikke ødelegger for meg så mye som før. Man går vanligvis ikke opp i vekt av Zoloft; det er ofte omvendt fordi man kan miste matlysten. Godt å høre gode erfaringer. Jeg blir heldigvis fulgt opp av psykolog 1 gang i uken. ts Anonymous poster hash: 05d33...a54
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #22 Skrevet 15. august 2014 (endret) Jeg har også gode erfaringer. Bruker den mot angst, og det fungerer veldig bra. Blir litt tiltaksløs, men det er verdt det. Andre bivirkninger hos meg er manglende sexlyst og økt svetting.Anonymous poster hash: f4d32...09b Endret 16. august 2014 av Bond
Cammomille Skrevet 15. august 2014 #23 Skrevet 15. august 2014 (endret) Kjempegod effekt her!! Et helt nytt liv, mye mindre panikkangst, men langt i fra flat. Toppene og bunnene har kun blitt litt mindre, men jeg trives bedre sånn. Gi det en sjanse, det har reddet livet mitt :-) Endret 16. august 2014 av Bond
Gjest Bond Skrevet 16. august 2014 #24 Skrevet 16. august 2014 Kjære ts, Tråden er også ryddet for diskusjon om dosering. Råder deg også diskutere dette med lege eller lese opp på felleskatalogen. Bond, adm
AnonymBruker Skrevet 16. august 2014 #25 Skrevet 16. august 2014 Hadde jeg forsatt gått på Zolofot, så hadde jeg sikkert ikke blitt irritert over at TS skriver alt i uthevet skrift. Men som mange nevner, så kan du føle deg nokså følelsesløs. Men i gjengjeld så vil du kanskje miste de trangene du har til å gjøre dumme ting. Jeg merket også at jeg ble knusktørr i kjeften, noe jeg ikke kan huske legen nevnte var noen av bivirkningene men folka på apoteket sa var. Det var etter 1 tann bare ble pulverisert og en annen tann knakk pga jeg var så tør i kjeften, sa de. Anonymous poster hash: db5d2...cb6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #26 Skrevet 21. august 2014 Oppdatering: Skal prøve å ikke utheve skriften, men jeg tenkte at siden jeg skrev med uthevet skrift, at jeg ikke forveksles med andre enn TS Jeg sluttet på Zoloft på dag 4. Jeg fikk et såpass kraftig panikkanfall at jeg ikke tør å ta hjernemedisin noen sinne igjen. Ikke faen. ts Anonymous poster hash: 05d33...a54
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #27 Skrevet 21. august 2014 Jeg går på det mot fødselsdepresjon og de fungerer bra.Anonymous poster hash: ffe9b...20b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #28 Skrevet 21. august 2014 Jeg fikk et bedre liv da jeg begynte på Zoloft. Jeg har gått på dem i 10 år og har mye mindre angst enn før. Jeg føler meg ikke flat i det hele tatt. Jeg jobber 100 % og livet er bra :-) Nedsatt sexlyst er den eneste bivirkningen jeg har merket. Men jeg har også lavt stoffskifte og det hjelper jo ikke akuratt på den saken..Anonymous poster hash: 6784b...7dc
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #29 Skrevet 22. august 2014 Jeg har brukt de mot angst, og på meg fungerer de utmerket. Føler meg ikke følelsesløs, ikke forverret angst, ingen andre bivirkninger. Har trappet både opp og ned. Da kommer det en viss uro eller angst, men det er jo pga pillene.. føles litt som å være fyllesyk, men det går jo over etter et par dager. De virker jo selvfølgelig ikke like bra på alle, men at zoloft er det værste man kan gå på og at du garanyert blir følelsesløs er helt feil. Så lenge du og legeb har et godt samarbeid vil dette gå helt fint Anonymous poster hash: aa87a...011
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #30 Skrevet 22. august 2014 Oppdatering: Skal prøve å ikke utheve skriften, men jeg tenkte at siden jeg skrev med uthevet skrift, at jeg ikke forveksles med andre enn TS Jeg sluttet på Zoloft på dag 4. Jeg fikk et såpass kraftig panikkanfall at jeg ikke tør å ta hjernemedisin noen sinne igjen. Ikke faen. tsAnonymous poster hash: 05d33...a54 Dag 4 er ingenting.. kan ta opp til to mnd eller noe før de virker.. på meg gikk dt 2 uker.. vanlig at du blir værre de første dagene.Anonymous poster hash: aa87a...011
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #31 Skrevet 22. august 2014 Dag 4 er ingenting.. kan ta opp til to mnd eller noe før de virker.. på meg gikk dt 2 uker.. vanlig at du blir værre de første dagene.Anonymous poster hash: aa87a...011 Heller deprimert enn panikkangst. ts Anonymous poster hash: 05d33...a54
Gjest earthquake Skrevet 22. august 2014 #32 Skrevet 22. august 2014 Funket ikke hos meg. Skalv noe sinnsykt på morgenen, klarte ikke å gjøre så mye. Det ga seg, men jeg merket ingen annen endring i humør enn at jeg ikke ble glad av ting som vanligvis gjorde meg glad
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #33 Skrevet 22. august 2014 Jeg fikk det mot moderat depresjon, men det skjedde ingen verdens ting - heller ikke etter at dosen ble økt flere ganger. Anonymous poster hash: 4c513...38f
Gjest marizz Skrevet 22. august 2014 #34 Skrevet 22. august 2014 Jeg går på zoloft 200 mg mot angst og depresjon har følt en ganske god bedring og føler meg ikke følelseløs. Gråter ikke så mye tho, men synes egentlig det er verdt det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå