hopsydaisy Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Igår våknet jeg med skikkelig sånn press nederst i mageregion-greien (lurer på om det er der urinblæren eller eggstokkene ligger… det er iallefall der jeg har vondt når jeg har mensensmerter). Jeg gikk på do, og tenkte ikke mer over det, før 5 minutter senere, da måtte jeg på do igjen. Og dette skjedde sikkert med 10 minutters mellomrom i flere timer, åtte tisse hele tiden. Det kjentes ut som at jeg måtte tisse skikkelig mye, men det kom nesten ingenting. Det første jeg tenkte var urinveisinfeksjon, men det var ikke sånn vondt som det har vært når jeg har hatt det tidligere, det svei ikke. Det bare presset i det området som jeg nevnte istad.. Jeg var også utrolig slapp, og gikk og sov på sofaen under to timer etter jeg hadde stått opp. Det gikk bedre utover ettermiddagen/kvelden, og mellom klokken 3 og 7 var jeg bare på do tre ganger. Men det presset fortsatt, og det presser også fortsatt idag når jeg tisser. Er det noen som har peiling på hva dette kan være? Jeg har vært innom tanken på diabetes2 også, men jeg er ikke noe særlig tørst, langt ifra konstant iallefall. Tør ikke tenke på om det er et graviditetssymptom..
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Det kan være UVI selv om symptomene er litt forskjellig. Er greit å sjekke ut det vanligste og letteste ihvertfall. Anonymous poster hash: 1cb26...34e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå