Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Del Skrevet 1. juli 2004 Det er nylig oppdaget at jeg har denne evnen, og min mentor kjenner energien min bare jeg er nær henne. Jeg har fremdeles litt vanskeligheter med å forstå hvilken evne jeg har fått, det høres litt for merkelig ut for meg ennå, selv om jeg kjenner energien selv. Min mentor har fortalt meg at hun aldri har kjent en slik kraft fra noen andre før, og lurer på hvor langt jeg kan utvikle evnen min. Vet ikke hvorfor jeg egentlig skriver dette, men følte at jeg måtte få det ut. Kan vel si at det hele gjør meg ganske forvirret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Hva slags healing eller kraft er det snakk om da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg har varme hender. Jeg tar på mennesker, kjenner en slags strøm/iling i hendene mine når jeg tar på et område hvor det sitter betennelse eller smerter ol. Jeg har også opplevd å få plutselige smerter, eks. i korsryggen-hofte-nakke-armer osv, av å ta på en person, da spør jeg om han/hun har veldig vondt der - og det som jeg syns er så sprøtt er at det alltid stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 3. juli 2004 #4 Del Skrevet 3. juli 2004 Høres spennende ut.. Lykke til.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2004 #5 Del Skrevet 4. juli 2004 Hm...jeg må bare innrømme at jeg ikke har tro på sånt jeg da...men jeg blir veldig fascinert av det du skriver - og må lurer jo på om det faktisk kan være noe i det. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. juli 2004 #6 Del Skrevet 4. juli 2004 Hvorfor er du ikke bevisst dine egne evner, siden, vel det er jo dine evner? Tror du ikke helt selv at du har evner, eller hva du skal bruke dem til? Kom de plutselig til deg, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå