Gå til innhold

Tidlig utløsning - Kan skyldes ADHD/ADD?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er under utredning for ADHD/ADD og har langt på vei fått beskjed om at jeg vil få diagnosen.

Har derfor lest endel om dette på nettet, og kom i dag over noe interessant:

"Men suffering from premature ejaculation showed to have a 46% higher likelihood of having Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), compared to 4% in men with no sexual dysfunction."

Ganske logisk egentlig, siden ADHD blir beskrevet som en svekket funksjon i dopaminsystemet og påvirker belønningssentre i hjernen, en del som absolutt har med sex/lyst/nytelse osv å gjøre.

Jeg er da selvfølgelig av de heldige som er STERKT truffet av overnevnte.. :/

Anonymous poster hash: 74b03...ab9
Videoannonse
Annonse
Gjest andysowhat
Skrevet

Jeg har nå møtt folk med adhd som ikke klarer å ha orgasme pga de tenker på alt annet når de har sex. uansett hvor deilig personen eller sexen har vært så får de ikke orgasme fordi de klarer ikke å fokusere på sex akten

Skrevet

Jeg har nå møtt folk med adhd som ikke klarer å ha orgasme pga de tenker på alt annet når de har sex. uansett hvor deilig personen eller sexen har vært så får de ikke orgasme fordi de klarer ikke å fokusere på sex akten

Etter det jeg kom over kan forstyrrelsene i dopaminsystemet føre til at man havner i det ytterpunktet også ja. Skulle heller vært der, tror jeg?

Anonymous poster hash: ec43b...20d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...