AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Jeg har en forferdelig kvalme om morgenen også kommer den og går utover dagen. Det er så forferdelig kvalme, kjennes ut som om jeg må spy, men det kommer jo ikke noe. Verste jeg vet er og være kvalm og må spy men samtidig så må jeg ikke spy, det er så vondt og ubehagelig. Jeg er også veldig mye trøtt, trettheta startet omtrent samtidig som kvalmen. Jeg kan ligge og sove og sove hele tiden, jeg gjør ikke det. Men så fort jeg bare slapper av på sofaen så sovner jeg omtrent. Kan ikke se film sammen med jentungen engang, det er rett og slett en forferdelig følelse. Og kvalmen er verre. Noen som opplever/har opplevd det samme ? Anonymous poster hash: d7e83...dc3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Gravid? Anonymous poster hash: 69f16...cba
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Gå til fastlegen din og sjekk jern, b12 og d-vitamin. Hadde det akkurat likt som deg, og manglet alle tre. Anonymous poster hash: 6116f...ee9
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Gravid? Anonymous poster hash: 69f16...cba Tror ikke det, jeg og samboeren har prøvd snart 1 år. Så gidder ikke tenke på det før det har gått noen dager uten mens. Har tatt så mange negative tester Anonymous poster hash: d7e83...dc3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Gå til fastlegen din og sjekk jern, b12 og d-vitamin. Hadde det akkurat likt som deg, og manglet alle tre. Anonymous poster hash: 6116f...ee9 Ok, da skal jeg gjøre det. Har hatt litt lite jern før, og da fikk jeg noe jerntabletter. Men det andre har jeg aldri hatt for lite av, men bestiller en time til legen og får sjekka det TSAnonymous poster hash: d7e83...dc3
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Hvor lenge har dette pågått med kvalme og tretthet? Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: a1c51...b59
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Hvor lenge har dette pågått med kvalme og tretthet? Hvor gammel er du?Anonymous poster hash: a1c51...b59 Har vel holdt på ca 1-2 uker nå. Er 20 år Anonymous poster hash: d7e83...dc3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå