Gå til innhold

kitchenaid blender lekker


Fremhevede innlegg

Skrevet

hei!

jeg kjøpte meg en kitchenaid blender for noen uker siden, men allerede er det noe som ikke er som det skal. når jeg lager meg smoothie virker det som at knivbladet løsner og smoothien renner ut under.

noen som har opplevd det samme?

PS: bruker programmet knusing av is.



Anonymous poster hash: 80178...7e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være en pakning som er ødelagt, produsert feil eller evt montert feil. Går det ann å ta det i fra hverandre? Kanskje du kan fikse det selv. Visst ikke er det vel garantisak siden den er så ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...