AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Kjæresten min fiser veldig ofte. Stort sett er de store og han ler av de. Når jeg slipper en gjør han et stort nummer ut av det "æsj hørte dere den, det blir hvertfall ikke noe på deg i kveld. Tørk deg i ræva, det er det kvalmeste jeg har hørt" Den type kommentarer. .. Jeg lager ikke sånn teater når han slipper en. Er det egentlig så stor forskjell på dame og mann? Er det helt forferdelig om en dame slipper en om dagen mens en mann gjerne kan slippe 30?Anonymous poster hash: adf25...e7b
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 En mann? Du er sammen med en guttunge. Anonymous poster hash: 60df5...cab 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #3 Skrevet 14. august 2014 opp Anonymous poster hash: adf25...e7b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #4 Skrevet 14. august 2014 Kjæresten min fiser veldig ofte. Stort sett er de store og han ler av de. Når jeg slipper en gjør han et stort nummer ut av det "æsj hørte dere den, det blir hvertfall ikke noe på deg i kveld. Tørk deg i ræva, det er det kvalmeste jeg har hørt" Den type kommentarer. .. Jeg lager ikke sånn teater når han slipper en. Er det egentlig så stor forskjell på dame og mann? Er det helt forferdelig om en dame slipper en om dagen mens en mann gjerne kan slippe 30?Anonymous poster hash: adf25...e7b Han er direkte stygg mot deg. Sier han slikt også foran vennene deres? Hvor gammel er han? Jeg ville dumpet han Anonymous poster hash: f74ba...a19 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #5 Skrevet 14. august 2014 Ja, foran både venner, familie og svigerfamilie.. Vi er gift, så jeg føler jeg trenger en større grunn til å bli skilt. Men jeg liker veldig dårlig å bli snakka til på den måten. Han er forresten 41.Anonymous poster hash: adf25...e7b
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #6 Skrevet 15. august 2014 Ja, foran både venner, familie og svigerfamilie.. Vi er gift, så jeg føler jeg trenger en større grunn til å bli skilt. Men jeg liker veldig dårlig å bli snakka til på den måten. Han er forresten 41.Anonymous poster hash: adf25...e7b Har du fortalt han hvordan det er for deg når han snakker slik om og til deg? Hvor lenge har dere vært i forhold? Har han bestandig vært slik mot deg? Det han gjør er nedbrytende for deg. Anonymous poster hash: f74ba...a19
Snowblind Skrevet 15. august 2014 #7 Skrevet 15. august 2014 Herregud. Si at han skal skjerpe seg, Enkelt og greit, 1
Chloe- Skrevet 15. august 2014 #8 Skrevet 15. august 2014 Slipp en fis for hver gang han fiser. Da burde han skjønne tegninga. 1
pantora Skrevet 15. august 2014 #9 Skrevet 15. august 2014 Gi han en dose av sin egen medisin og se hva han synes om det. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #10 Skrevet 15. august 2014 41? 41????????!Anonymous poster hash: a0c62...ddf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå