AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #1 Skrevet 13. august 2014 Etter en forkjølelse kjennes det nå ut som jeg har fått min første ørebetennelse. Forferdelige smerter i øret og som selvsagt har gjort at jeg har vært våken i hele natt. Har sprayet med nesespray og tatt paracet, men det lindrer ikke. Hva gjør jeg? Venter på at det går over av seg selv? Hvor lang tid tar det?Anonymous poster hash: 8f455...ba7
lillemeg90 Skrevet 13. august 2014 #2 Skrevet 13. august 2014 Hvordan ser øret ditt ut? Når jeg hadde ørebetennelse (min første nå i sommer) så kunne jeg se at øregangen var trang... Egentlig så bare venter man til det vlir bedre, men smertene går best bort med ibux (som man som kjent ike skal ta i svangerskapet). Kanksje du skulle kommet deg til lege og evt fått antibiotika slik at det får fortere over:)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Skrevet 13. august 2014 Er litt vanskelig å få sett inn øret syns jeg. Ellers trodde jeg man bare fikk antibiotika hvis man hadde feber. Hvor lenge pleier smertene å vare?Anonymous poster hash: 8f455...ba7
lillemeg90 Skrevet 13. august 2014 #4 Skrevet 13. august 2014 Hos meg begynte det uten feber, men fikk feber på dag 2.. Jeg hadde smerter i 2 uker... :/
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Hos meg begynte det uten feber, men fikk feber på dag 2.. Jeg hadde smerter i 2 uker... :/ Nei, slutt å tull da :/ smertene er jo forferdelige. Tror jeg ringer legenAnonymous poster hash: 8f455...ba7
lillemeg90 Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Nei, slutt å tull da :/ smertene er jo forferdelige. Tror jeg ringer legenAnonymous poster hash: 8f455...ba7 Sorry, var nok ikke svaret du ønsket,. Men det er helt forferdelig vondt ja.. God bedring! Håper det får fortere over enn det gjorde hos meg:)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Sorry, var nok ikke svaret du ønsket,. Men det er helt forferdelig vondt ja.. God bedring! Håper det får fortere over enn det gjorde hos meg:) Takk Anonymous poster hash: 8f455...ba7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå