kisses Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Jeg har nå i fire mnd gått på Cipralex, men fikk veldig problemer med nattesøvnen. Så med samråd av lege og psykolog, har vi funnet ut av at jeg skulle begynne på remoron i stede.. Jeg gikk på 20mg(høyeste dose) Cipralex, og fikk beskjed av legen av å slutte tvert på dagen, og begynne på 15mg(laveste dose) remoron dagen etter... Jeg syntes det hørtes rart ut å ikke ha nedtrapping, men etter å forhørt meg med både lege og psykiater som sa at det var veien å gå hørte jeg på de. Første dagen uten cirpalex gikk fint, men dag to og nå frem til dag fire har vært et rent hellvete med abstinenser.. Jeg er konstant svimmel og kvalm, og hele kroppen pulserer. Plagene er både psykiske og fysiske. Hode mitt kjennes ut som en tornado, jeg klarer ikke tenke klart eller konsentrere meg, og hele kroppen verken hvis jeg er i aktivitet... Er det noen som har opplevd det samme? Noen som har noe innspill på hvor lenge disse abstinensene pleier å være? Setter stor pris på alle erfaringer!
kisses Skrevet 12. august 2014 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2014 Jeg har også en følelse av å være konstant brisen og er ekstremt glemsk..
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Jeg synes det høres veldig rart ut å kutte helt ut med medisiner når du gikk på så høy dose! Ring lege i morgen og fortell om symptomene du har fått. Jeg trappet gradvis ned på cipralex selv om jeg bare gikk på 10 mg og ikke hadde gått på dem lenge. Anonymous poster hash: 8a337...cf0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg hadde det sånn når jeg trappet ned for fort, det verste var kvalmen. Varte c. 2-3 uker. Men kjenner flere som ikke har reagert sånn, så det varierer nok. Anonymous poster hash: 3ef0d...3d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå