AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Føler meg så ensom. Sliter med fysiske skader som gjør at jeg har gått hjemme en stund. Det blir mye barn og stiller opp alt for dem. Har ingen venner, bare noen jeg prater med når jeg møter de. Hadde ikke det vert for barna, veit jeg ikke hva jeg hadde gjort. For sliter litt med at jeg ikke ønsker å leve lengere. Veit ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men ingen å dele disse tankene med. For snakker ikke med mannen om detteAnonymous poster hash: f203f...945
Hypnotica Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Her høres det ut som du burde ta deg en tur til fastlege og få henvisning til psykolog slik at du kan få noen å snakke med om tankene og følelsene dine.
Maren90 Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 kontakt fastlegen, det der er faretegn, det vet jeg alt om selv
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Takk for svar <3 Har vert hos psykolog tidligere uten noe effekt av det. Han kan ikke hjelpe meg med ensomheten. Selv med familie er jeg ensomAnonymous poster hash: f203f...945
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå