AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 skal fjerne mandlene neste uke, å lurer på om det går å kjøre tog til kjæresten min et par dager etter? det er bare 1 1/2 time. men er det andre her som har reist noe etter å feks ha fjernet mandlene eller noe? jeg ser så klart ann formen, men jeg kommer meg som regel veldig fort etter operasjon. var oppe å gikk få timer etter å ha tatt blindtarmen, og slutta med smertestillende veldig kjapt. Anonymous poster hash: 390d9...d11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Selvfølgelig kan du det. Anonymous poster hash: 548e3...974
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Selvfølgelig kan du det. Anonymous poster hash: 548e3...974 ja tenker jo så klart at jeg kan, men om jeg kanskje vil få ubehag av å ikke kunne ha tilgang på noe som kjøler ned halsen. kan jo kanskje fryse ned en flaske med vann natten før som jeg kan ta med meg? Anonymous poster hash: 390d9...d11
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Ville ikke satset på det etter kun noen dager. De aller aller fleste er sykmeldte 1-2 uker etter å fjernet mandlene i voksen alder. Har en venninne nå som fjernet sine, hun var sengeliggende med store smerter i 5 dager før hun klarte å gjøre noe som helst. Anonymous poster hash: a2340...a60
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Ville ikke satset på det etter kun noen dager. De aller aller fleste er sykmeldte 1-2 uker etter å fjernet mandlene i voksen alder. Har en venninne nå som fjernet sine, hun var sengeliggende med store smerter i 5 dager før hun klarte å gjøre noe som helst. Anonymous poster hash: a2340...a60 usj får se hvordan formen er. jeg var jo sykemeldt i to uker etter jeg tok blindtarmen å, men kunne fint jobbet etter 1 Anonymous poster hash: 390d9...d11
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 La inn silikon og kjørte over to timer med tog etterpå. Tok comfort da:)Anonymous poster hash: 29bef...6d0
HvittHus Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Å fjerne mandler er for de fleste såpass vondt og ubehagelig at man ikke orker videre sprell den første uken. Jeg har fjernet mine i voksen alder og kunne ikke ha tatt tog i halvannen time to dager etter operasjonen. Da var jeg totalt sengeliggende og kun oppe på toalettet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå