Gå til innhold

Plommestor kul - eller vanlig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha kuler akkurat der i gropen hvor haken møter halsen? Litt ut på siden rett overfor det som jeg tror er skjoldbruskkjerten (det harde midt på) - har jeg en kul som kjennes ut som en liten plomme. Den er helt rund, og sitter ikke fast i huden, men i vevet liksom. Denne har jeg ikke på den andre siden. Men dersom jeg dytter på kulen, kommer det liksom ut på andre siden av halsen (der hvor jeg skulle hatt en tilsvarende kul på andre siden).

Kan dette være spyttkjertlene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kjenner mandlene dine

Anonymous poster hash: bedda...83f
Skrevet

Uten på halsen under kjevebeinet, omtrent haken bredde ut til hver side har du to normalt to store lymfekjertler. De trenger du å ha.

Anonymous poster hash: 96eeb...054

Skrevet

Du kjenner mandlene dine Anonymous poster hash: bedda...83f

Tviler, siden jeg tok dem for 25 år siden.

Skrevet

Uten på halsen under kjevebeinet, omtrent haken bredde ut til hver side har du to normalt to store lymfekjertler. De trenger du å ha.Anonymous poster hash: 96eeb...054

Dette er mer som under haken enn utenpå halsen. Akkurat i gropen liksom. Stor forskjell på siden med kul i forhold til siden uten kul. Trodde ikke man hadde lymfekjertler der?

Skrevet

Ja, dårlig forklart.

De er normalt like store på begge sider.

Har du en stor og en liten kan den store jobbe med å bekjempe en infeksjon.

Anonymous poster hash: 96eeb...054

Skrevet

Jeg har ingen kul der jeg tror du beskriver.

Nyoppdagede kuler skal alltid sjekkes opp. Det trenger ikke være kreft, det kan være noe helt uskyldig, men undersøk det snarest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...