Poeten Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Er det vanlig å ha kuler akkurat der i gropen hvor haken møter halsen? Litt ut på siden rett overfor det som jeg tror er skjoldbruskkjerten (det harde midt på) - har jeg en kul som kjennes ut som en liten plomme. Den er helt rund, og sitter ikke fast i huden, men i vevet liksom. Denne har jeg ikke på den andre siden. Men dersom jeg dytter på kulen, kommer det liksom ut på andre siden av halsen (der hvor jeg skulle hatt en tilsvarende kul på andre siden). Kan dette være spyttkjertlene?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Du kjenner mandlene dine Anonymous poster hash: bedda...83f
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Uten på halsen under kjevebeinet, omtrent haken bredde ut til hver side har du to normalt to store lymfekjertler. De trenger du å ha.Anonymous poster hash: 96eeb...054
Poeten Skrevet 12. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2014 Du kjenner mandlene dine Anonymous poster hash: bedda...83f Tviler, siden jeg tok dem for 25 år siden.
Poeten Skrevet 12. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2014 Uten på halsen under kjevebeinet, omtrent haken bredde ut til hver side har du to normalt to store lymfekjertler. De trenger du å ha.Anonymous poster hash: 96eeb...054 Dette er mer som under haken enn utenpå halsen. Akkurat i gropen liksom. Stor forskjell på siden med kul i forhold til siden uten kul. Trodde ikke man hadde lymfekjertler der?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #6 Skrevet 12. august 2014 Ja, dårlig forklart. De er normalt like store på begge sider. Har du en stor og en liten kan den store jobbe med å bekjempe en infeksjon.Anonymous poster hash: 96eeb...054
Hulderen Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 Jeg har ingen kul der jeg tror du beskriver. Nyoppdagede kuler skal alltid sjekkes opp. Det trenger ikke være kreft, det kan være noe helt uskyldig, men undersøk det snarest.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå