Gå til innhold

vond usynlig kul på tunga. hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sår klump på tunga, kan ikke se den , når jeg ser i speilet.men kan kan kjenne den på tungespissen, og den er veldigvondt. Kommer borti med fortennene, så kjenner jeg det godt.noen som vet hva dette er?

Anonymous poster hash: 0ee05...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spist mye krydder, brygger du på en forkjølelse, stressa? Kan være så mangt, men samboeren fikk en sånn en gang som måtte fjernes av lege. Går det ikke over på noen dager så kontakt lege.

Anonymous poster hash: 8d19a...9bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spist mye krydder, brygger du på en forkjølelse, stressa? Kan være så mangt, men samboeren fikk en sånn en gang som måtte fjernes av lege. Går det ikke over på noen dager så kontakt lege. Anonymous poster hash: 8d19a...9bf

Oi ble litt skremt nå...denne er ikke stor med veldig sår. Har hatt den noen dager, vr nesten borte så ble det sårt i igjen. Sa de hva det var på samboeren din?

Anonymous poster hash: 42822...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde før jeg traff han, men har forstått at det var helt ufarlig.

Anonymous poster hash: 8d19a...9bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert en sånn betent pappilejdfljsl et eller annet. Husker ikke hva det heter. Jeg får det inn i mellom. Bare slapp helt av, det går nok over av seg selv. Jeg bruker å skylle munnen noen ganger for dagen med Corosodyl, samt at jeg dypper en q-tip i corosodyl og presser forsiktig på området som gjør vondt.

Anonymous poster hash: ff984...cfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.er litt redd av meg, var redd det kunne være no skummelt. .ser jeg har skrapt på det med fortenna, og nå er det et område som et knappenåls hode som er rødt/blått..:'(

Anonymous poster hash: 42822...cb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bare en hoven smaksløk. Det er utrolig irriterende og kan være sinnsykt vondt, men det er helt ufarlig.

Jeg har hatt noen sånne, et par ganger har de vært så irriterende at jeg har klippet dem bort med neglesaksa. Det blør noe helt infernalsk i et par minutter, men etterpå er vondten vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare en hoven smaksløk. Det er utrolig irriterende og kan være sinnsykt vondt, men det er helt ufarlig.

Jeg har hatt noen sånne, et par ganger har de vært så irriterende at jeg har klippet dem bort med neglesaksa. Det blør noe helt infernalsk i et par minutter, men etterpå er vondten vekk.

What??? Men du må jo ikke gjøre det, da mister du jo smaksløken?!

Anonymous poster hash: ff984...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.er litt redd av meg, var redd det kunne være no skummelt. .ser jeg har skrapt på det med fortenna, og nå er det et område som et knappenåls hode som er rødt/blått..:'(Anonymous poster hash: 42822...cb3

Hvis du med skummelt mener kreft så er det neppe kreft når det blir bedre for så å bli verre igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...