Gå til innhold

Samvær og levering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barn snur opp ned på livet og det er synd ikke flere foreldre prøver familievernkontor og gir hverandre flere sjanser over lang tid før de gir opp :-(

Anonymous poster hash: 8a609...10d

Hvordan vet du att de ikke har prøvd alt? jeg er selv alenemor og jeg kan love jeg har prøvd det meste. Både jeg og barnefar er utrolig glade i hverandre og skulle jo helst sett att vi fikk det til å funke. Men vi slet veldig med sjalusi o.l og kranglet mye og da er det best for barnet att vi ikke er sammen. Veldig få mennesker ønsker å være alene med barn men mange ganger blir det best sånn

Anonymous poster hash: e14dd...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du og batnefar hadde vært sammen, hadde du kanskje ikke fått 3 timer alene, med mindre de har vært på en aktivitet uten deg.

Det virker som det er positivt å ikke bo med far/mor, man får jo ei helg fri fra barn. OppgittAnonymous poster hash: 370d3...f78

Det er jo ikke det å ha fri i fra barnet i seg selv man vil.

Men å ha mulighet til å gå ut med søppla uten vist man bor i 6.etasje uten å måtte planlegge det først.

Å kunne stikke på butikken fordi at man glemte noe.

Ta seg en tur på trening.

Gå ta en tur innom ei venninne på kvelden.

Eller ett langt bad.

Når man er to så kan man dele på å passe på barnet, sånn at den andre kan gjøre sånne ting.

Er man alene som min bestevenninne f.eks så har hun kun muligheten til sånt annen hver helg mellom kl.19 på fredag og kl.17 på søndag.

Hun rekker ikke innom butikken å handle en gang før hun henter i bhg pga pendleveien.

Så så glorifisert er det å ha annenhver helg fri!

• Liker 1
Skrevet

Fortell ham at det finnes de av oss som må gå til barnehagen hver dag når man skal levere og hente barnet siden man ikke har bil. Og at det gjelder uansett værforhold. Han må bli voksen.

Anonymous poster hash: 69f78...7e3
  • Liker 2
Skrevet

Barn snur opp ned på livet og det er synd ikke flere foreldre prøver familievernkontor og gir hverandre flere sjanser over lang tid før de gir opp :-(Anonymous poster hash: 8a609...10d

er du av de som fortsatt mener man skal holde sammen for barnas skyld? Hvis det er null kjærlighet igjen og foreldrene dr dypt ulykkelig sammen tror du det er positivt for barnet?
Skrevet

Barn snur opp ned på livet og det er synd ikke flere foreldre prøver familievernkontor og gir hverandre flere sjanser over lang tid før de gir opp :-(

Skjønner ikke. Jeg startet en tråd for å få synspunkter på den aktuelle situasjon også ender det med at jeg blir kritisert for å sette pris på en pust i bakken og for å ikke ha klart å holde sammen med barnefar. Dere vet ingen ting om hva vi har prøvd og ikke. For oss vr det sånn at vi alle hadde tatt skade av å ikke avslutte det, særlig da tenker jeg på barnet! Så kan du bare kritisere meg uten å vite noe som helst om situasjonen:s

TS

Anonymous poster hash: dfa2e...8ca

• Liker 2
Skrevet

Det er jo ikke det å ha fri i fra barnet i seg selv man vil.

Men å ha mulighet til å gå ut med søppla uten vist man bor i 6.etasje uten å måtte planlegge det først.

Å kunne stikke på butikken fordi at man glemte noe.

Ta seg en tur på trening.

Gå ta en tur innom ei venninne på kvelden.

Eller ett langt bad.

Når man er to så kan man dele på å passe på barnet, sånn at den andre kan gjøre sånne ting.

Er man alene som min bestevenninne f.eks så har hun kun muligheten til sånt annen hver helg mellom kl.19 på fredag og kl.17 på søndag.

Hun rekker ikke innom butikken å handle en gang før hun henter i bhg pga pendleveien.

Så så glorifisert er det å ha annenhver helg fri!

Hvorfor deler ikke mor og far 50/50, en uke inklusive helgen hver?

Skrevet

Hvorfor deler ikke mor og far 50/50, en uke inklusive helgen hver?Anonymous poster hash: 8a609...10d

Det går ikke det er 13 mil mellom hvor de bor. Han flyttet dit han er fra da de gikk fra hverandre.

Skrevet

Men mener dere altså at ts da skal være tilgjengelig ved hver levering/henting når far har samvær i tilfelle det begynner å regne?? Ts har vel jobb og også andre forpliktelser?

Anonymous poster hash: 8e309...122

Jeg regner med at mor nødvendigvis må være hjemme når far henter og bringer barnet når det er et så lite barn, gjør ikke du?

Hun er neppe på jobb, eller har andre forpliktelser når far leverer barnet hos henne.

Anonymous poster hash: 52259...aba

• Liker 1
Skrevet

Av hensyn til Barnet og videre samarbeid, kan jeg ikke se noen som helst grunn til at TS ikke skal strekke seg til å hente de gangene.. etterhvert som barnet blir større så kan det være at Ts trenger at far strekker seg ..

Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å sittet hjemme å vente velvitende at far og barn er ute å går i regn/kulde/sludd etc.. av prinsipp...

Hvor mye kan det ta av din tid liksom?

Anonymous poster hash: 44705...a31
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...