Gå til innhold

Hva vil han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har tidligere blitt såra/lurt så jeg er veldig redd for å bli såra. Merker jeg ser etter tegn og oppførsel og analyserer hele tiden. Var på festival i juli hvor jeg sov med en gutt to netter. Den første natten skjedde det ingenting, men den andre kysset vi og vi lå og holdt rundt hverandre. Noen uker etter festivalen ble jeg og noen venner med han og noen venner av han på båttur, og da endte vi opp som på festivalen. Han har ikke prøvd seg på noe sexgreier. Etter hva vennene mine har sett har han vært veldig sjalu og eiesyk rundt meg. Han ble sjalu når jeg kysset vennina mi liksom. Han har pleid å sende snapper, og det virker som han ikke vil at jeg skal glemme han. Men denne helga spurte jeg han og vennene hans om å komme på hytta, han var interessert og sa at han kanskje kom. Hørte ikke fra han hele kvelden og veninna mi sendte en snap og da svarte han at han hadde drukket. Vi andre dro på fest og da var han plutselig interessert?

Kjenner jeg blir litt forvirra. Trenger tips fra dere andre, for jeg vil ikke få mer følelser og bli såra igjen.

Anonymous poster hash: a37e3...600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...