AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Vært av og på i flere år med roting og føleser for hverandre. Jeg har vært den som har såret han noenganger, dumme meg. I det siste har vi begynt å rote igjen. Nå vil han ha sex med meg. Jeg er redd han bruker meg, jeg tror jeg kan utvikle sterke følelser for han igjen. Hva tenker dere? Bør jeg la vær å rote med han mer? Han sier at det er godt for oss begge og nyte hverandre. Anonymous poster hash: 72319...8df
Gjest Coolaid Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Her er det en lang forhistorie som gjør at det ikke er lett å gi noe konkret svar. Finn ut hva du vil ha, et forpliktende forhold eller en løs forbindelse?. Når du har definert ovenfor deg selv hva du vil ha så prater dere sammen og finner ut om han er interessert i det sammen. Er han ikke det så let etter det du vil ha et annet sted. Det kan se ut som om han utnytter at du er svak for ham. Han gjør det fordi han vet han kan. Hva ønsker du ?
Gjest Awzm me Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Han bruker jo ikke deg bare fordi han vil ha sex med deg, og du kanskje kan få følelser igjen, kun pga. sexen?
Gjest brutal_mann Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Jeg føler, med så lite vi faktisk vet her, at dere kanskje bruker hverandre?
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #5 Skrevet 12. august 2014 Tror kanskje vi begge er litt redde for følelsene vi en gang hadde for hverandre, jeg har jo trossalt såret han mange ganger. Men vi har hatt våre ekstreme krangler og alt som er, men ja. Nå er jeg hvertfall singel og savner han... tenker mye på han, skal møte han snart. Og vet det blir kos, og sex.... er skikkelig in love... rart å ha de følelsene for noen i så jæævla mange år. Anonymous poster hash: 72319...8df
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #7 Skrevet 12. august 2014 virkelig veldig causual Hva betyr det ? .... Anonymous poster hash: 72319...8df 1
Cerulean Skrevet 13. august 2014 #8 Skrevet 13. august 2014 Hva betyr det ? .... Anonymous poster hash: 72319...8df Uforpliktende, tilfeldig, en som kommer og går som han vil
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå