AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #1 Skrevet 12. august 2014 Hvor ofte tenker dere på sex ? Føler jeg mer eller mindre tenker på sex 24/7, flere som føler de er i samme båt, har ikke problemer med det på jobb, men med en gang jeg kommer hjem fra jobb så må jeg klå på dama, å da kvikkner det til alltid hos meg, å av og til hjelp hos henne og da ender det med sex, tror ikke jeg trenger hjelp er bare kjempekåt...Anonymous poster hash: 73fad...17b
Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 12. august 2014 #2 Skrevet 12. august 2014 Sliter ofte med det samme så du er ikke alene...
Fiorella Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 for en tid tilbake fikk jeg ikke sove før jeg hadde fått orgasme! Tenkte på sex dagen lang, hadde i lang tid bare elskere, aldri no kjæreste.. Nå har jeg funnet drømmemannen Men han er ikke like opptatt av sex som jeg er.. Så han har på en måte "avrusa" meg.. hehe.. Sexen er helt topp, deilig å ikke tenke på det dag ut og dag inn Ble nesten plagsomt!
Gjest Heartbeat Skrevet 13. august 2014 #5 Skrevet 13. august 2014 Alt for ofte Med engang kjæresten kommer til meg, så er det sex.. ei stund etter det så blir det klåing og sex igjen. Vi er som kaniner. Er nok å se han komme gående , da er det klåing, kyssing og sex Godt å se vi er flere
Gjest Gjest_mann1979 Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Jeg har laget meg en deal med dama, hun får trene når hun vil mot at jeg får sex hver gang hun har trent ... hun skal trene i dag også...
pinar Skrevet 14. august 2014 #7 Skrevet 14. august 2014 Tråden er ryddet for hets og svar. pinar, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå