Felicia Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 Jeg er heeelt tom. Aner ikke hva jeg skal lage til middag i dag. Søker litt på måfå i matprat, hos tine og en del andre oppskriftsguider, men klarer ikke å finne noe å feste øynene mine på, noe som frister. *matlei* :-? Kan noen være så snill å fortelle meg hva jeg skal ha til middag i dag?
Gjest 1111 Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 Ja, spagetti med kjøttsaus. eller spagetti med sprøstekt bacon og en god saus til.
Felicia Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2004 Jammen... jeg hadde spaghetti i går... må jeg?
Gjest 1111 Skrevet 1. juli 2004 #5 Skrevet 1. juli 2004 Da kan du få lov til å lage deg pai i stedet.
-Fisken- Skrevet 1. juli 2004 #6 Skrevet 1. juli 2004 Du kan lage deg omelett! Eller wok Hva med hjemmelagde hamburgere? Eller foliebakt laks? Taco? Hjemmelaget pizza eller calzone?
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2004 #7 Skrevet 1. juli 2004 Fiskebollerisotto? 1 boks herm tomater 1 dl ris vann frossen grønnsak blanding og 1/2 boks fiskeboller. Salt og pepper kok risen med tomatene ha i litt ekstra vann. var grønnsaken og fiske bollene i til slutt og smak til med salt og pepper. Nydelig og enkel hverdagsmiddag.
Suzy Skrevet 1. juli 2004 #8 Skrevet 1. juli 2004 Eller tomatsuppe - sånn av to bokser hermetisk tomat og masse godt krydder
Arkana Skrevet 1. juli 2004 #9 Skrevet 1. juli 2004 Omelett med skinke og ost Wok Egg & bacon Pølser og potetmos Fiskegrateng Kyllingsalat Bakt potet med fyll Grøt Pannekaker Løvbit med pommes frites og bernaise saus Tomatsuppe med makaroni, pølsebiter og eggebåter
Felicia Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #10 Skrevet 1. juli 2004 Jeg tror jammen meg det blir pizza! Det hørtes godt ut Nammelige deilige pizzaer med italiensk skinke, og rucola *slurpe* Tusen takk for inspirasjonene, nå kjenner jeg at jeg begynner å få lyst på middag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå