Gå til innhold

Til lesbiske: Hvordan er sjekkemarkedet? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nysgjerrig.

Hvordan sjekker du opp en jente? Hva legger du merke til i en jente? Hvordan går du fram og blir kjent med henne, og hvordan foregår dateprosessen?

Har du datet noen som ikke er lesbiske?



Anonymous poster hash: 0430d...e25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer også på det, så følger med.



Anonymous poster hash: 9334f...9c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen år siden jeg datet, da. Men jeg møtte folk utelukkende på nettet. Følte at på byen var det litt sånn at det heteronormative samfunnet satt litt igjen. Så de feminine jentene jeg likte var ikke de som tok initiativet, og jeg turte ikke selv heller. Så jeg brukte gaysir mest, chattet med folk en stund og møttes etter det.

På nett la jeg jo merke til interesser og sånt, jeg var veldig opptatt av at hun skulle være feminin, så jeg skrev mest til de med langt hår og sminke feks. Spiste ofte middag ute, satt og prata og tok kanskje en drink etterpå.

De datene der det ble mest suksess var faktisk når vi hadde chatta en stund, møttes hos meg og spiste middag eller skravla, gikk ut på enten middag eller byen og fikk mye ro til å prate. Som oftest slutta folk å t kontakt etter 1-2-date. Hvis de ikke gjorde det møttes vi et par ganger til, kanskje ble datene noen dager lange! :P Så finner man vel ut om man passer sammen eller om man ikke gjør det, sånn som heteroene gjør.

Jeg har datet leke-bifile, ja. Det vil si folk som egentlig bare er ute etter noe seksuelt og anser seg som hetero, og kanskje til og med har type som de beleilig nok har valgt å ikke nevne før vi møtes. Ikke gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyekontakt. I tillegg er jeg nok litt flinkere til å flørte enn jeg først tenkte om meg selv. ;)

Hetrofile jenter, nei. Men jeg kan godt rote med ei hetro jente hvis jeg er singel og jeg får noe gøy ut av det. Er jeg ute etter noe seriøst så sier det jo seg selv at jeg styrer unna hetrofile. Jeg får selvsagt mest ut av en som er bifil eller lesbisk, det sier seg selv.

Jeg viser interesse med flørting, vier oppmerksomhet mot henne, gir av meg selv, og viser interesse for å bli bedre kjent videre.



Anonymous poster hash: 8243b...0f1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...