Gå til innhold

Avtalt date men ikke tidspunkt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En bekjent spurte meg på date for noen dager siden. Den eneste tidsrammen han gav var "neste uke" (altså denne uka her). Nå har det gått noen dager uten at jeg har hørt noe mer, og jeg kjenner at jeg forstår meg mindre og mindre på denne greia her.

Vi er i 20-årene begge to og har kjent hverandre lenge, men ikke hatt kontakt på en stund i forkant av denne forespørselen - som kom litt ut av det blå, så han kjenner med andre ord ikke til timeplanen min ift. jobb osv.

Overdriver jeg om jeg sier at jeg blir litt skeptisk av hele greia i og med at han ikke har gitt mer lyd i fra seg? Jeg vet at uka er lang, men samtidig så tenker en del av meg at hvis han virkelig var så gira, så burde han ha fulgt opp forespørselen litt? Magefølelsen min sier meg at han kanskje har fått litt kalde føtter?

Hvor lang tid ville dere ha ventet på at han tar kontakt? Er det for tidlig å gi opp nå?

(ja, jeg vet at dette er en patetisk problemstilling - men hva ellers har man det fantastiske singelforumet på KG til? :fnise: )



Anonymous poster hash: d8174...caa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Avtalte dere ikke noe videre - for eksempel å bestemme tid og sted/snakkes nærmere over helga? Dersom ikke, og du faktisk er gira på å gå ut med ham, hadde jeg sendt ham en melding i dag og foreslått noe konkret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viktig å unngå intensjonsavtaler i datingscenen, bedre å bare foreslå en vill dato og heller justere senere, av erfaring er dette best. Selvom det er hyggelig med en intensjonsavtale er det et stort skritt å avtale en faktisk dato etter første avtalen er gjort, dermed dobbelt arbeid og suksessraten blir lavere.

Kanskje han venter litt på deg, jeg synes du burde virke litt proaktiv og sende melding og si at du gleder deg til han skal ta deg med ut til tordsag, kl 20 på det flotte stedet dere snakket om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...