AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Finnes det noe som demper angst/nervøsitet? Krasjer det ofte med andre medisiner? Hva må man gjøre for å få slike piller? Bir snart gæren av å ha angstAnonymous poster hash: f222a...c09
Gjest iGirl Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Bestill deg en time hos fastlegen din og legg kortene på bordet.
Gjest snoopy_93 Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Bestill deg en time hos fastlegen din og legg kortene på bordet. Signerer denne. Dog er det kanskje smart å oppsøke psykolog også ved mindre du alt har gjort det og fått det "svart på hvitt" at du har angst.
Gjest iGirl Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Signerer denne. Dog er det kanskje smart å oppsøke psykolog også ved mindre du alt har gjort det og fått det "svart på hvitt" at du har angst. Fastlegen henviser videre til DPS dersom det er hensiktsmessig.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Jeg får ikke time hos psykolog (dps), det er ingen ledige, og derfor er terskelen for å ta inn pasienter så høy at man må ha forsøkt å ta sitt eget liv for å få time. Jeg har ikke råd til privat. Psykiatrisk sykepleier hjelper ikke. Jeg ønsker ikke å ha det sort på hvitt at jeg har angst, jeg ønsker kun å slippe angsten. Jeg er lei av det. Lei v å være redd hver gang jeg har snakket med noen, hver gang jeg vet at jeg skal snakke med noen, hver gang jeg skal handle osv.Anonymous poster hash: f222a...c09
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Jeg får ikke time hos psykolog (dps), det er ingen ledige, og derfor er terskelen for å ta inn pasienter så høy at man må ha forsøkt å ta sitt eget liv for å få time. Jeg har ikke råd til privat. Psykiatrisk sykepleier hjelper ikke. Jeg ønsker ikke å ha det sort på hvitt at jeg har angst, jeg ønsker kun å slippe angsten. Jeg er lei av det. Lei v å være redd hver gang jeg har snakket med noen, hver gang jeg vet at jeg skal snakke med noen, hver gang jeg skal handle osv.Anonymous poster hash: f222a...c09 Men kan du ikke be om henvisning til psykolog? Alternativt kan du gå til privatpraktiserende psykolog om du har råd til det. Det er også mulig å gå i gruppeterapi om noen psykologer der du bor har tilbud om det. Anonymous poster hash: 72cb0...211
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå