epleskrott Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jenta mi hadde feber igår kveld og i natt. Idag var hun i fin form. Merka nå når jeg skulle legge henne at hun har små røde prikker i ansiktet.. på haka, låra og helt ned til tærne og på armene. Noen som vet hva det kan være? Kan hun gå i barnehagen imorgen ?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 Se det an i morgen. Er barnet subfebril ville jeg ikke sendt i barnehagen.Anonymous poster hash: e1a93...eb0
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #3 Skrevet 12. august 2014 Hvordan går det? Feber og røde prikker er vel sjelden en god kombinasjon? Anonymous poster hash: a06d6...722
Eliza Doalot Skrevet 12. august 2014 #4 Skrevet 12. august 2014 Dette høres ut som den femte barnesykdommen: http://www.familieverden.no/Helse/Sykdom-og-symptomer/Sykdom/Den-femte-barnesykdom/
epleskrott Skrevet 13. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. august 2014 Hun virker helt fin.. litt flere prikker på rumpa.null feber.. kan det vere smittsomt? Har ikke sendt henne til barnehagen ennå...
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #6 Skrevet 13. august 2014 Se det an i morgen. Er barnet subfebril ville jeg ikke sendt i barnehagen.Anonymous poster hash: e1a93...eb0 Haha! Og du brifer litt med store ord eller? Ingen som sier det, til og med ikke de på barsel. De kaller det gjerne "forhøyet temperatur"...Anonymous poster hash: c924a...82f
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #7 Skrevet 13. august 2014 Haha! Og du brifer litt med store ord eller? Ingen som sier det, til og med ikke de på barsel. De kaller det gjerne "forhøyet temperatur"...Anonymous poster hash: c924a...82f Jeg har alltid sagt subfebril, om du ikke kan godta det er det ditt problem. Hilsen miljøskadet som vokste opp med sykepleiermammaAnonymous poster hash: e1a93...eb0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå