Gå til innhold

Noen med flere jobber her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser innimellom at folk prater om at de har to eller tre jobber f.eks, men det blir sjelden nevnt hvor mye de jobber. Er jo stor forskjell på å jobbe to hele stillinger i motsetning til 3 x 20% stilling f.eks.

Så dere med flere jobber, hvor mye jobber dere totalt i %?

Anonymous poster hash: 47517...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en 100% jobb! og en deltidsstilling ved siden av. Der bestemmer jeg selv hvor mye jeg vil jobbe, og setter meg opp fra mnd til mnd. Men det blir sånn ca 20-30 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg student, men har to jobber ved siden av studiene (master) som til sammen utgjør rundt 65-70% jobb. Har tidligere jobbet 100% fast + deltid på rundt 20%. Kommer til å gjøre tilsvarende når jeg er ferdig om et år, 100% et sted og ca. 30% et annet sted.

Anonymous poster hash: a5820...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 100% stilling og jobber 50% til 70% i en annen jobb i tillegg.

Anonymous poster hash: 47517...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har flere jobber, er dere studenter? Har dere en jobb relatert studiene og en uten? Hvordan rekker dere alt? Synes dere er kjempeflinke!

Anonymous poster hash: 6bf1b...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100% mandag-fredag dagtid fra 8-16 samt 40% i deltidsjobben og er 100% student. Er ikke i forelesninger og det er heller ikke obligatorisk, leser mye selv og det har gått fint. Begynner siste året nå, har jobbet over 100% siden 1 året. Ser aldri på tv og har VELDIG mye struktur i hverdagen. Jobber mye fordi jeg liker det og fordi jeg betaler ned på boliglånet mitt, jobbet mye de to første årene for å få nok ek til bolig og nå har jeg kjøpt og prøver å betale ned så mye som mulig. Har heller ikke lån/stipend siden jeg alltid gjennom studietiden har jobbet over 100% og da har det ikke vært nødvendig.

Og før noen spør: det sosiale liv går fint det også, har både en flott kjæreste og mange venner. :)

Anonymous poster hash: 8ced9...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Thessie!

Jeg har til vanlig en 100% stilling, en 50% stilling og en jobb hvor jeg er ekstrahjelp. Der blir varierer det veldig hvor mye jeg jobber. Men nå i sommer har jeg hatt to 100% jobber og en 30%. Utrolig slitsomt, glad jeg endelig kutter ned neste uke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jobber, en 100% og en 15%, jeg er ikke student.

Anonymous poster hash: 910ed...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to jobber, en fast og en ekstra. Jobber ganske ujevnt gjennom året, men når man regner over året sett under ett jobber jeg ca 130 %. Hatt det slik de siste 5 årene. Folk er sykeleig sjalu fordi jeg tjener godt, men jobbe like mye selv, det gidder de ikke....



Anonymous poster hash: 3f852...fb0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 100% dagjobb pluss to ekstrajobber som stort sett foregår i helgene (+noen hverdager i forbindelse med store arrangementer). Jeg vet alltid i god tid hvilke helger som er mine jobbehelger, så jeg kan planlegge alt ut fra dette. Går helt fint, og koser meg på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...