AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hei! Jeg er i slutten av 20 årene og har vært gravid og født barn. Dessverre så gikk banefaren og jeg i fra hverandre, og jeg er i dag alenemor. Jeg er egentlig ganske fornøyd med meg selv. Jeg er iallfall ikke spesielt hekta på kropp og utseende. Føler meg selvsikker og fornøyd som den jeg er.... men... Etter å ha født barn, har jeg bryster der etter. De er små, laange og veldig lite sexy. Jeg glemte flate hehe.. Egentlig plager det ikke meg selv, men jeg tenker der i mot på hva en evt ny kjæreste vil tenke. Hm, hvordan skal jeg få forklart meg selv her... Hva tenker menn flest? Joda jeg vet at det ikke er puppene man blir forelsket i. Men menn er menn. Derfor vurderer jeg å løfte litt på fasaden, igjennom vet neste ikke hva det kalles - silikon?? Men blir det da veldig synlig at dette er silikon pupper?? Hva tenker seriøse menn om dette med silikon pupper?? Takknemlig for svar både fra menn og kvinner Anonymous poster hash: 613b7...56f
Gjest SoccerPlayer Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 (endret) Hadde ikke brydd meg. Når jeg er forelska så er jeg forelska uansett hvordan kroppen hennes er (så lenge det ikke er en kropp som har tydelige bevis på at den aldri blir stelt med eller aldri trent bare masse sykelig fett). Er personen og den hun ER jeg først og fremst forelsker meg i, og da blir jeg så klart forelsket i kroppen også for det er hennes kropp. Synes ikke kvinner får noe styggere pupper etter en fødsel. Må i så fall være de fåeste. For de fåeste tar silikon bare pga de har født barn. Endret 11. august 2014 av SoccerPlayer
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Hadde ikke brydd meg. Når jeg er forelska så er jeg forelska uansett hvordan kroppen hennes er (så lenge det ikke er en kropp som har tydelige bevis på at den aldri blir stelt med eller aldri trent bare masse sykelig fett). Er personen og den hun ER jeg først og fremst forelsker meg i, og da blir jeg så klart forelsket i kroppen også for det er hennes kropp. Synes ikke kvinner får noe styggere pupper etter en fødsel. Må i så fall være de fåeste. For de fåeste tar silikon bare pga de har født barn. De færreste****Anonymous poster hash: e372a...6a7 2
Gjest SoccerPlayer Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 De færreste****Anonymous poster hash: e372a...6a7 Sorry da mamma
Gjest stian86 Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Om en mann liker deg så bryr han seg ikke om dette. Og så lenge du selv ikke er plaget av det så er det ikke noe grunn til og ta noe silikon. Men om dette plager deg, så er det jo greit og ta det. Om ikke, er du god nok som du er. Eg syns no ekte vare er best :-) men det vikitigste er jo hva du selv syns :-)
Cecee Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Det trenger absolutt ikke bli unaturlig bare fordi det er silikonpupper. Jeg har vet om mange naturlige resultater
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå