Gå til innhold

MIFF sløser med skattepenger!

Fremhevede innlegg

Skrevet

I går gikk det med store politiressurser på å holde demonstrasjonen utenfor Stortinget. Hvem må betale? Du og jeg! Skattebetalerne. Neste gang synes jeg MIFF bør betale for sikkerhetsstyrkene selv.

Anonymous poster hash: d8cc6...1ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går gikk det med store politiressurser på å holde demonstrasjonen utenfor Stortinget. Hvem må betale? Du og jeg! Skattebetalerne. Neste gang synes jeg MIFF bør betale for sikkerhetsstyrkene selv.

Seriøst ? Så bare de som har mainstream meninger eller fredelige motstandere skal få demonstrere ? Hvordan knytter du dette til ytringsfrihet ?
  • Liker 5
Skrevet

Seriøst ? Så bare de som har mainstream meninger eller fredelige motstandere skal få demonstrere ? Hvordan knytter du dette til ytringsfrihet ?

Selvfølgelig er ikke TS seriøs. Vedkommende er bare et provoserende troll, hvis meninger ikke er verdt å kommentere.

Anonymous poster hash: bd5c4...157

• Liker 5
Skrevet

Man må da kunne ytre seg uten å sysselsette hele Oslo-politiet! Når folk protesterer i solidaritet for Palestina går det helt fint. Da bør MIFF klare det også.

Skrevet

Man må da kunne ytre seg uten å sysselsette hele Oslo-politiet! Når folk protesterer i solidaritet for Palestina går det helt fint. Da bør MIFF klare det også.

Det er jo Palestina-"vennene" som gjør at politiet må ut i gatene når noen Palestina-"vennene" ikke liker skal ytre seg. Palestina-"vennene" er så voldelige at politiet må passe på at de ikke ramponerer byen.

• Liker 10
Skrevet

Det er de venstreekstreme som gjør at sikkerhetsopplegget er nødvendig. Hadde ikke de venstreekstreme vært like ufyselige og voldelige som islamistene de tilber, hadde det ikke vært nødvendig med slike sikkerhetstiltak.

• Liker 6
Skrevet

Det sier jo litt om hvordan disse palestinevennene oppfører seg, kontra de som støtter Israel. Ingen som er særlig overrasket over det, vel?

Anonymous poster hash: 3903c...6d9

• Liker 4
Skrevet

Når nazister demonstrerer så blir det reaksjoner da også.

Anonymous poster hash: 57994...22a
Skrevet

Jeg har ikke noe videre sans for hverken MIFF eller meningene deres, men den regningen tar jeg med glede. Ytringsfrihet er en almen rett, og det er samfunnets plikt å sørge for at folk ikke hindres i å si sin mening i offentlighet. Så sant de ikke planlegger å gjøre det på en måte som er i strid med loven.

Jeg er mye mer kritisk til palestina-demonstranter som går inn for å ødelegge en lovlig demonstrasjon. De kan si sitt, men overbrøling kan de overlate til brølaper.

• Liker 2
Skrevet

Det er de venstreekstreme som gjør at sikkerhetsopplegget er nødvendig. Hadde ikke de venstreekstreme vært like ufyselige og voldelige som islamistene de tilber, hadde det ikke vært nødvendig med slike sikkerhetstiltak.

Du høres jo ut som en fredelig liten due selv. :-)

• Liker 2
Skrevet

En liten engel.

Skrevet

Jeg regner med at hvis venner av Palestina demonstrerer og rabiate Israel-tilhengereødelegger demonstrasjonen ved høye rop og fysisk intervensjon så er det Palestina-vennene sin skyld og de bør betale for sikkerhetsopplegget som følger med?

Anonymous poster hash: 78d90...be7

Skrevet

I motsetning til venstreekstreme, bruker jeg ikke vold som virkemiddel. At du nå tilsynelatende sidestiller ord med fysisk vold sier mye om din mentalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...