Anso Skrevet 11. august 2014 #1 Del Skrevet 11. august 2014 Hei, på jobben min ønsker vi å lagre mest mulig digitalt for å slippe å ha så mye ark. Jeg har prøvd å finne noe lover eller regler som sier noe om hva slags dokumenter som må lagres i papirformat og hvor lenge de evt må lagres slik. For oss gjelder dette spørsmålet spesielt taushetsavtaler og ansettelses kontrakter. Men er og noen andre kontrakter. Er det noen som vet om det er noe lov som sier hva slags dokumenter man kan makulere når man har digitalisert det? Synes det var vanskelig å finne ordentlig infromasjon om dette på nettet. Takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå