Gå til innhold

Pungen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som syntes det er ubehagelig når man blir dasket på rumpa av pungen til gubben i doggy-style?

Jeg syntes at den er i veien når vi prøver oss på 69, spesielt hvis jeg ligger nederst. Pungen hans legger seg oppå øynene mine så jeg får ikke sugd mannen min.. Han liker best å sitte på toppen, går det ann å teipe pungen? Er lei av å få den i øynene, og å bli spanket av den!

Anonymous poster hash: 8c3df...01c
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor sitter pungen på mannen din hvis den dasker deg på rompa når du står i doggy..?

Skrevet

Pungen dasker meg på klitten i doggy, det gjør seg! :nigo:

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare kose litt med den i stedet for å irritere deg over at den kommer i øya dine?

Skrevet

Jeg støtter forslaget om å teipe den. Gjerne uten at han vet om det på forhånd. Og referat her i etterkant.

Anonymous poster hash: 9e75f...6f4
  • Liker 2
Skrevet

eller at han ligger i 69? ;)

Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare kose litt med den i stedet for å irritere deg over at den kommer i øya dine?

Det er ikke lett å kose seg med pungen når den kommer i øya dine, det blir et irritasjonsmoment i hverdagen. Gubben vil ha 69 hver dag..

Skrevet

Det er ikke lett å kose seg med pungen når den kommer i øya dine, det blir et irritasjonsmoment i hverdagen. Gubben vil ha 69 hver dag..

Så be han heve rumpa da. Er de virkelig så lange at de dasker deg i ansiktet når han står på alle fire?

• Liker 2
Skrevet

Deg underst = problem solved.

Anonymous poster hash: 688e8...74c

Skrevet

Deg øverst, for pokker.

Anonymous poster hash: 688e8...74c

Skrevet

Gnup =PUNG!

Skrevet

Synes det er digg i doggy, men den kan bli litt irriterende i reversed cowgirl, siden den er så tørr, og det gjør klitten tørr :(

Anonymous poster hash: e69b1...48d
Skrevet

går det ann å teipe pungen? Er lei av å få den i øynene, og å bli spanket av den!

Klarer ikke. Ler for mye. Vær så snill og teipe den.

Anonymous poster hash: ef1af...4ff

• Liker 1
Skrevet

Hahaha. Ler sjæl. Fantastisk

Skrevet

Du får sy en liten push-up pungholder til han. En mini-bh til ballene... :fnise:

Skrevet

Med gaffa-teip...

Skrevet

Synes det er digg i doggy, men den kan bli litt irriterende i reversed cowgirl, siden den er så tørr, og det gjør klitten tørr :(

Anonymous poster hash: e69b1...48d

Det er sånt man har glidemiddel til, kjære du. ;)

Skrevet

Mange gode tips, luftet for gubben at : enten må han teipe pungen sin eller få festet den på en eller annen måte når vi tar 69, eller så får han ligge nederst. Det ble ikke noe 69 i går, tror det er første gang på lenge etter et 10 års langt ekteskap. Like greit, jeg begynte å gå lei den stillingen uansett. Jeg kjøpte inn teip i går, type plaster teip. Tror gubben kanskje går med på det.

Jeg er i hvert fall lei den pungen når den subber i øynene mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...