Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Skrevet 1. juli 2004 har så lyst til å dra på shoppingtur til alanya i tyrkia. men så klart det blir jo og en sydentur. kommer til å dra med kjæresten min og jeg har da hørt at guttene i tyrkia er ganske så pågående og bryr seg ikke om du har med en kjæreste eller ei. de tar det de kan få.. vil jo ikke ødlegge ferien med dette eller med å gå rundt ¨frykte dette.. er det virkelig slik det er der nede. hører så mye ulikt-.
Gjest Madam Felle Skrevet 1. juli 2004 #2 Skrevet 1. juli 2004 Det er veldig få tyrkere som ikke bryr seg om du ahr kjæreste eller ikke. For de fleste jeg har møtt når jeg har hatt samboeren med meg har vist oss respekt. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å reise til Tyrkia med kjæreste.
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #3 Skrevet 1. juli 2004 det er jo litt av sjarmen med å reise dit,de er jo ikke dyr som ikke har respekt bare glad i pene jenter.. har aldri hatt noe problem med min kjæreste med!
Miracl3 Skrevet 2. juli 2004 #4 Skrevet 2. juli 2004 Jeg og mannen min er veldig glad i å reise til Tyrkia. Mennene der nede er vell like forskjellige som ale andre menn. Jeg har ikke opplevd noen problemmer sammen med min mann , men dersom du velger å gå alene må du regne med å bli tilsnakket
Trine Lill Skrevet 3. juli 2004 #5 Skrevet 3. juli 2004 Kom hjem fra Tyrkia i dag. Har vært der tre ganger tidligere også. Med kjæreste. Har ikke opplevd dette som noe stort problem. Det er bare å smile vennlig tilbake. Synes bare det er kos med litt ekstra oppmerksomhet og hyggelige komplimenter.
magolia Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Kom hjem fra Tyrkia for 2 uker siden, reiste sammen med samboeren min. Hadde det helt topp og opplevde ikke det du nevner..... Men to veninner av meg som var der samtidig følte de var litt innpåtrengende, men slik er det vel overalt i Syden hvis man reiser som singel og er jente? Jeg skal iallefall tilbake til Tyrkia -likte meg utrolig godt der!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå