AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Jeg er så ensom og har vært det helt siden jeg begynte på ungdomsskolen. Jeg ser på hvordan alle rundt meg har venner og kjærester, og drar ut på byen for å ha det gøy - men ikke jeg. Jeg ser tilsyneslatende ut som en person som har det bra sosialt - men det er feil. (Folk er så flinke på å si ''Ja, men du har sikkert mange gutter etter deg.'' Du drar sikkert ut og fester hver helg.'') De vennene jeg har tar nesten aldri initiativ til å møtes og nå sitter jeg i en liten bås og vet ikke hvordan jeg skal orke mer av et sånt liv. Hvorfor jeg det ikke til? ... Jeg har blitt mye bedre de siste månedene og jeg har rukket å bli kjent med de jeg bor i kollektiv med - men kun på et overfladisk nivå. Jeg merker at jeg er mer tilpass rundt eldre og erfarne folk. Det siste året har jeg blitt kjent med og kommet godt overens med folk over 25 år...men de aller fleste er kollegaene mine og de jeg bor i kollektiv med. Jeg trives ikke i grupper med folk på min egen alder (20-25 år).Dette hørtes kanskje banalt ut, men hvordan kan jeg bli kjent med folk som er litt eldre? Fadderuka på universitetet har nesten begynt og jeg kom i en gruppe med mennesker jeg ikke har mye tilfelles med - virker det som. Alt var så kleint i dag og jeg klarer bare ikke å se for meg at det vil bli bedre. Jeg skal dra på en samling som vi skal ha senere i dag, men måtte bare få dette ut. Jeg dro så fort jeg kunne fordi jeg ikke orket å sitte alene i pinligheten. Hva gjør jeg egentlig? Prøve? Jo da, det skal jeg, men hvis jeg ikke får noen nye venner i løpet av fadderuken - hvor skal jeg se til da? Bare fortsette å leve livet mitt alene i ensomhet? Jeg trenger sårt litt oppmuntring... Anonymous poster hash: fc076...f3e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 bump Anonymous poster hash: fc076...f3e
Silfen Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Det er vel eldre mennesker på studiet ditt? Heng deg på kollokvie med de eller noe.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Forstår problemet ditt.. Slenger meg på denne tråden. Anonymous poster hash: 7eadb...8f4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Det er vel eldre mennesker på studiet ditt? Heng deg på kollokvie med de eller noe. Jeg åpner meg om mine følelser og du slenger på med et slikt svar. Takk. TS Anonymous poster hash: fc076...f3e
Silfen Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 Jeg åpner meg om mine følelser og du slenger på med et slikt svar. Takk. TS Anonymous poster hash: fc076...f3e Sorry, men er du helt blåst? 2
HeleneBK Skrevet 11. august 2014 #7 Skrevet 11. august 2014 (endret) Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Jeg også slet med akkurat det samme, men å ha kontakt med de som er eldre enn deg er ikke unaturlig. Det viser heller til et modenhetstegn. Men jeg også satt mye hjemme og lurte på hvorfor ingen tok kontakt og jeg lever ved den regelen at forhold; enten vennskapelig eller romantiske, skal gå begge veier. Gi og ta hele veien. Ta kontakt med de du kjenner og prøv å bli kjent med noen i løpet av fadder uka :D Endret 11. august 2014 av HeleneBK
HeleneBK Skrevet 11. august 2014 #8 Skrevet 11. august 2014 Seriøst Silfen? var det nødvendig? Ikke bry deg med sånne kommentarer, ts. Er noen som kjeder seg og vil alltid slenge dritt...
Silfen Skrevet 11. august 2014 #9 Skrevet 11. august 2014 Seriøst Silfen? var det nødvendig? Ikke bry deg med sånne kommentarer, ts. Er noen som kjeder seg og vil alltid slenge dritt... Ja, seriøst. Når man kommer med konstruktive forslag og får svar som det der, så antar jeg helt seriøst at TS har blokkeringer et eller annet sted.
HeleneBK Skrevet 11. august 2014 #10 Skrevet 11. august 2014 Ja, seriøst. Når man kommer med konstruktive forslag og får svar som det der, så antar jeg helt seriøst at TS har blokkeringer et eller annet sted. Konstruktive svar? Tuller du eller? Det var absolutt ikke det ts var ute etter, forslag til å komme mer overens med de som er eldre enn seg selv. Les tråden en gang til. Og at ts har blokkeringer er ikke noe tilstand, mer et direkte tilfelle av mobbing fra din side. Unnskyld ts for å ødelegge tråden din, men vedkommende er drøy.
Silfen Skrevet 11. august 2014 #11 Skrevet 11. august 2014 Konstruktive svar? Tuller du eller? Det var absolutt ikke det ts var ute etter, forslag til å komme mer overens med de som er eldre enn seg selv. Les tråden en gang til. Og at ts har blokkeringer er ikke noe tilstand, mer et direkte tilfelle av mobbing fra din side. Unnskyld ts for å ødelegge tråden din, men vedkommende er drøy. Er du også helt blåst? Jeg foreslår for TS å se etter noe eldre studenter å danne kollokvie med, siden hun trives best med noe eldre mennesker, og så blir jeg anklaget for å slenge drit? Hva faen er det i vannet her?
HeleneBK Skrevet 11. august 2014 #12 Skrevet 11. august 2014 Unnskyld! Jeg misforsto! Jeg leste helt feil. Beklager!
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #13 Skrevet 11. august 2014 Er du også helt blåst? Jeg foreslår for TS å se etter noe eldre studenter å danne kollokvie med, siden hun trives best med noe eldre mennesker, og så blir jeg anklaget for å slenge drit? Hva faen er det i vannet her? Jeg oppfattet din siste setning ''heng deg på kollokvie med de eller noe'' som litt ''jeg gidder ikke å svare på dine andre problemer eller komme med litt oppmuntrende ord, så ja, bare gjør dette her.'' Jeg er litt følsom nå og jeg trengte virkelig noen oppmuntrende ord, så jeg ble litt sur da jeg svaret ditt. TS Anonymous poster hash: fc076...f3e
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #14 Skrevet 11. august 2014 Støtter forslaget om kollkvie med noen som er litt eldre. Kom selv inn i ei gruppe med drittunger på min egen alder, og klarte ikke komme meg ut fordi de rett og slett var kontrollerende, kombinert med at de andre allerede hadde dannet sine klikker. Starter på nytt ved et annet studie nå, og skal få meg ORDENTLIGE venner. Kjenner jeg gleder meg, det burde du og! Anonymous poster hash: dd3a2...0c1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #15 Skrevet 11. august 2014 Jeg henger ikke med noen fra fadderuka i dag(begynte å studere i fjor). Bruk fadderuka til å bli kjent med folk du tror matcher deg. Anonymous poster hash: 95480...c79
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå