Gå til innhold

Melde datter til modellbyrå

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis datteren din selv ønsker å prøve dette kan dere jo ta kontakt med et byrå (anbefaler Team eller Heartbreak i Oslo). Det er ikke spesielt mye penger å tjene i motebransjen, med mindre man gjør mye kommersielt arbeid, og spesielt ikke når man er helt ny og uerfaren.

Anonymous poster hash: 4511d...a44

Anonymous poster hash: 4511d...a44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spam.

Yvonne (mod)

Skrevet

TS her: Takk for alle tilbakemeldingene. Her var det mye negativt.

Det er en grunn til at jeg luftet tankene mine her da jeg er veldig skeptisk til dette. Hun har ytret ønske om dette, men det har ikke vært noe mas og ingen ting vi har diskutert.

Jeg ser ikke for meg at hun skulle få en karriere som modell, men at det kunne være gøy, en morsom opplevelse, at hun hun kunne få noen småjobber og kunne tjene litt penger. Noen annen deltidsjobb er jeg ikke interessert i at hun skaffer seg da hun ikke har tid eller kapasitet til det. Jeg tenkte også at dette kunne bygge opp selvtilliten hennes, men ser jo også at det kanskje kan gjøre det motsatte.

Hun er flink på skolen og har ambisjoner for studier og jobb.

Jeg kommer nok ikke til å ta dette opp meg henne og legger nok saken død så får vi heller se hva framtiden vil bringe.

Anonymous poster hash: bfd42...f37

Faren her er at om hun skulle få en kontrakt, så vil de begynne å forme henne akkurat slik de vil ha henne, for at hun skal passe inn langt fremover i tid. De tenker langsiktig, og det tror jeg vil skade en 14-åring mentalt.

Jeg synes du skal la det vente til hun er eldre og lettere klarer å sette det negative opp mot det positive med en sånn jobb :)

Anonymous poster hash: e0420...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...