Carouselle Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Skal ha noen liftgardiner og har bestilt stoff, men det var svindyrt å få de sydd in store (litt mer eksklusiv interiørbutikk). Er det noen som vet om og kan anbefale noen steder hvor de tar slike oppdrag?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #2 Skrevet 11. august 2014 At det er dyrt, er ikke det minste rart, fordi det er noe "drittarbeid", jeg har sydd en og aldri mer. ville heller ikke ha bestilt stoff før jeg hadde funnet noen som syr og forhørt meg om type stoff er ok for vedk. Å sy i. Tror du skal få slite med å finne noen som er villig til å sy.Anonymous poster hash: c29b2...e3c
Carouselle Skrevet 11. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2014 Huff da.. Moren min har sydd sikkert 30 stykker, men hver gang sier hun at "aldri mer!". Hadde lyst å la henne slippe denne gangen. Jaja, får vel bare punge ut for søm på stedet.
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Har kjøpt nettopp noen fine på Living til 50 % avslag. Anonymous poster hash: c29b2...e3c
Carouselle Skrevet 11. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2014 Takk AB, men jeg skal ha et spesielt stoff som jeg har bestilt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå