Gå til innhold

Dumme og umodne gutter.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dette blitt et forum for dumme og umodne gutter med et underlig kvinnesyn?

Kast ut disse umodne valpene som bl.a mener at jenter over 30 er gamle. Hva kan slike ureflekterte typer tilføre dette forum? De lever i sin egen sandkasse verden, hvor preferansene er hentet fra lugubre internettsider.

Kvinner er vakre uansett alder. I motsetning til enkelte menn, tar de vare på seg selv. Mens gutta sitter på baren og snakker om sine mange ONS, tar kvinnene både vare på barn og eldre i familien, samtidig som det jobber.

Som mann er jeg luta lei å lese hvordan unge umodne gutter(noen er gutter til de blir minst 60) slenger dritt til jentene. Mange av disse tøffingene har null peiling på kvinner. Deres erfaringer kommer fra ONS og kortvarige forhold. Mange av dem stikker av når jenta begynner å snakke om et fast forhold. Det er de samme typene som også har det som sport å mobbe alenemødre. Alenemødre burde heller støttes. De gjør en enorm innsats overfor sine barn, ofte uten noen form for støtte fra faren til barna. Han er nemlig opptatt med å jakte på ONS.

Ta dere sammen menn/gutter. Dere er en skamplett . Respekter kvinnene.

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel? Og de fisker etter applaus med din målrettede generalisering?

Anonymous poster hash: dbf8a...600
  • Liker 5
Skrevet

Hva får deg til å tro at det kun er unge og dumme gutter/menn som kommer med flåsete, negative bemerkninger? Har du noen som helst form for statistikk eller håndfaste bevis å komme med?

• Liker 2
Skrevet

Kast ut disse umodne valpene som bl.a mener at jenter over 30 er gamle. Hva kan slike ureflekterte typer tilføre dette forum? De lever i sin egen sandkasse verden, hvor preferansene er hentet fra lugubre internettsider.

Kvinner er vakre uansett alder. I motsetning til enkelte menn, tar de vare på seg selv. Mens gutta sitter på baren og snakker om sine mange ONS, tar kvinnene både vare på barn og eldre i familien, samtidig som det jobber.

Som mann er jeg luta lei å lese hvordan unge umodne gutter(noen er gutter til de blir minst 60) slenger dritt til jentene. Mange av disse tøffingene har null peiling på kvinner. Deres erfaringer kommer fra ONS og kortvarige forhold. Mange av dem stikker av når jenta begynner å snakke om et fast forhold. Det er de samme typene som også har det som sport å mobbe alenemødre. Alenemødre burde heller støttes. De gjør en enorm innsats overfor sine barn, ofte uten noen form for støtte fra faren til barna. Han er nemlig opptatt med å jakte på ONS.

Du kunne faktisk fått noe sympati hadde det ikke vært for at du selv går i den samme fella du anklager andre for. At du er en sjåvinist og mener at kvinner kun skal repsekteres pga deres kjønn og ikke pga person og meninger gjør at hele innlegget ditt tryner skikkelig.

Det finnes idioter overalt. Uansett kjønn. Uansett alder. Du fremstår kun smiskete når du her fremstiller det som at kvinner er perfekte i form av å være kvinner. Mens menn og gutter er avskyelige hvis de ikke innehar din "respekt" for dem i form av å tilhøre det annet kjønn.

Jeg tror de fleste ønsker å bli vurdert som person. Ikke som kjønn.

• Liker 6
Skrevet

Enig TS!! Dessuten skal jeg love deg at det er mye tull og sies for å provosere frem nettopp sånt som du skriver her, er ikke noe å bry seg om. EN på 30 er ikke gammel, hahah. Spørs åssen man tar vare på seg selv, en på 17 kan være støgg som juling, smellfeit og lukte sur ost på lange veier. Mens en på 22-26-32-40-50-60-70 kan være både vakker, pen, slank og sunn. Finnes mange idioter her inne på KG, og mange av dem er folk med stakkarslige liv som kjeder seg og nyter det å kunne fyre opp andre folk. Drit i hva andre sier her inne, gå ut og lev livet :) ta vare på deg selv <3

Anonymous poster hash: e1b88...c94
  • Liker 1
Skrevet

Enig TS!! Dessuten skal jeg love deg at det er mye tull og sies for å provosere frem nettopp sånt som du skriver her, er ikke noe å bry seg om. EN på 30 er ikke gammel, hahah. Spørs åssen man tar vare på seg selv, en på 17 kan være støgg som juling, smellfeit og lukte sur ost på lange veier. Mens en på 22-26-32-40-50-60-70 kan være både vakker, pen, slank og sunn. Finnes mange idioter her inne på KG, og mange av dem er folk med stakkarslige liv som kjeder seg og nyter det å kunne fyre opp andre folk. Drit i hva andre sier her inne, gå ut og lev livet :) ta vare på deg selv <3

Anonymous poster hash: e1b88...c94

Og du prøver så godt du kan, ser jeg! Charming.

Anonymous poster hash: dbf8a...600

• Liker 1
Skrevet

Det er betydelig mer oppgulp her inne enn andre steder. Det har blitt merkbart dårligere de siste par år. Tar denne anonymt fordi jeg ikke gidder kobbelet med frådende lausbikkjer.

Anonymous poster hash: c3f1c...3dc

• Liker 2
Skrevet

Er du dame?

Anonymous poster hash: 8f3ae...452

Skrevet

Er det noe å henge seg opp i? Tviler på at du var så moden når du var på den alderen.

Da jeg var 18 mente jeg også at 30 var gammelt. Nå er jeg over 30 og vet bedre

Skrevet

Du dømmer menn etter personlighet og damer etter kjønn. Et kjønn som tydeligvis trenger beskyttelse av deg.

white-knight-3.jpg

Anonymous poster hash: 2a185...d25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...