AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #21 Skrevet 11. august 2014 Synes det verste her er att du leser alle meldingene hennes. Hadde min mor gjort det hadde det vært ett så stort brudd på min tillit og privatliv att jeg hadde kuttet deg ut. Jeg har selv vært i den situasjonen men så til slutt hvor idiot han var, man må prøve og feile litt i den alderen. Anonymous poster hash: 59358...352 mye mer enn det jeg skrev om gutten! Men bor i by, mange kjenner nok til han kan ikke skrive for myeAnonymous poster hash: 00315...c98
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #22 Skrevet 11. august 2014 mye mer enn det jeg skrev om gutten! Men bor i by, mange kjenner nok til han kan ikke skrive for myeAnonymous poster hash: 00315...c98 Er det snakk om voldtekt, vold mot tidligere kjærester eller lignende. Da kan jeg skjønne det, men synes uansett det er bedre å snakke ordentlig med jenta di fremfor å lese meldingene hennes. Det vill nok føles som ett stort overtramp for henne selv om du er bekymret og mener det godtAnonymous poster hash: 59358...352
Miss moneypenny Skrevet 12. august 2014 #24 Skrevet 12. august 2014 "Ungen" er 17 år!? Kunne skjønt det om hun var 14... En 17 åring burde få ha sitt privatliv. Ville aldri tilgitt att moren min leste mine private samtaler. Anonymous poster hash: 59358...352 I utgangspunktet enig, men en 17- åring er ikke voksen. Jeg tok mange valg jeg skulle ønske jeg ikke hadde tatt da jeg var på den alderen. Og du må ikke tro jeg fortalte noe til foreldrene mine. Det gjorde ikke venninnene mine heller. Så jeg mener at dersom man har grunnleggende mistanke om at noe er veldig galt, og barnet ikke vil dele, så må man prøve å komme til bunns i det.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #25 Skrevet 12. august 2014 I utgangspunktet enig, men en 17- åring er ikke voksen. Jeg tok mange valg jeg skulle ønske jeg ikke hadde tatt da jeg var på den alderen. Og du må ikke tro jeg fortalte noe til foreldrene mine. Det gjorde ikke venninnene mine heller. Så jeg mener at dersom man har grunnleggende mistanke om at noe er veldig galt, og barnet ikke vil dele, så må man prøve å komme til bunns i det. Men det bør være veldig alvorlig for å lese samtalene hennes... Hun burde få ha det privat uten å frykte att moren leser det. Att hun frykter hun kommet til å ha sex er ikke nok grunn mener jeg. Snakk heller med henne om konsekvensene av valgene hennes. Skrev mye flørtete til gutter i den alderen men hadde jo ikke sex med alle av den grunn! Ville ødelagt mye mellom meg og mamma om jeg visste hun hadde lest altAnonymous poster hash: 59358...352
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2014 #26 Skrevet 12. august 2014 I utgangspunktet enig, men en 17- åring er ikke voksen. Jeg tok mange valg jeg skulle ønske jeg ikke hadde tatt da jeg var på den alderen. Og du må ikke tro jeg fortalte noe til foreldrene mine. Det gjorde ikke venninnene mine heller. Så jeg mener at dersom man har grunnleggende mistanke om at noe er veldig galt, og barnet ikke vil dele, så må man prøve å komme til bunns i det. Enig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå