Gå til innhold

Billigste eu-kontroll i østfold-området ?


Teardrop

Anbefalte innlegg

Hvor er det billigst å få personbilen Eu-godkjent i østfold-området? Evt mot Oslo.
Sjekket hos naf , der koster det 725kr! Blei helt satt ut jeg! Og et par andre steder til 595kr.
Jeg mente dette kostet 399kr for et par år siden. Noen som fortsatt kjører denne prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jah, saklig at jeg skaffer meg et kredittkort for å få billigere kontroll!! L O L

Men takk for tipset uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kortet fra før, så da er det en grei bonus, spesielt siden jeg også har pleid å bruke snap til ene bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det billigst å få personbilen Eu-godkjent i østfold-området? Evt mot Oslo.

Sjekket hos naf , der koster det 725kr! Blei helt satt ut jeg! Og et par andre steder til 595kr.

Jeg mente dette kostet 399kr for et par år siden. Noen som fortsatt kjører denne prisen?

Neppe. Jeg bor riktig nok ikke i østfold, men hadde bilen på EU-kontroll i går og betalte 595 kr.

Ved nyttår ble det lagt til flere nye punkter på lista som skal gjennomgås og dette fører til at kontrollen tar lenger tid enn før. Da vil de færreste sette denne kontrollen noe billigere enn 595 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...