AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #1 Skrevet 11. august 2014 Hei, jeg har et sinnsykt teit spørsmål, men spør likevel.. Jeg brukte smilelab strips med gele på.. Og man får jo alltid litt gele på fingrene.. jeg tenkte ikke over det, og klødde noe sykt i nasa.. og hadde jo litt gele på fingrene da.. Er dette farlig? Anonymous poster hash: da3ec...4bf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #3 Skrevet 11. august 2014 Hei, jeg har et sinnsykt teit spørsmål, men spør likevel.. Jeg brukte smilelab strips med gele på.. Og man får jo alltid litt gele på fingrene.. jeg tenkte ikke over det, og klødde noe sykt i nasa.. og hadde jo litt gele på fingrene da.. Er dette farlig? Anonymous poster hash: da3ec...4bf tørk inni nesa med en klut fuktet med rent vann. Står det noe i pakningsvedlegget angående kontakt med andre områder på kroppen? Dette er strips som brukes i munnen til tannbleking? Vi har slimhinner i munnen og i nesen. Det er rart om det skulle være verre om middelet kom litt i kontakt med neseslimhinnen, når det antagelig kommer i kontakt med slimhinner i munnen ved bruk (gjør det det?) Anonymous poster hash: 13432...947
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #4 Skrevet 11. august 2014 Ja, det er det.. Det står ingenting om det på nettet eller på pakken.. men middelet kommer jo litt i hele munnen.. Anonymous poster hash: da3ec...4bf
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #5 Skrevet 11. august 2014 Ja, det er det.. Det står ingenting om det på nettet eller på pakken.. men middelet kommer jo litt i hele munnen.. Anonymous poster hash: da3ec...4bf Da er nok alt i orden Anonymous poster hash: 13432...947
Djungelvrål Skrevet 11. august 2014 #6 Skrevet 11. august 2014 (endret) Hvis noe er ufarlig nok til å has i munnen, hvorfor tror du da det er farlig å få i nesa? Det er bare litt hydrogenperoksid. Endret 11. august 2014 av KG dama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå