Gå til innhold

FF vil ikke ha meg ..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo man dumper dem. Det er bare drittsekker som påstår at det ikke går ann å dumpe dem ;) Er man FF, så har man jo inngått en avtale om sex. Man dumper dem ved å bryte avtalen.

Kjenner du deg igjen i det du beskriver? At du behandler damer som dritt fordi de ikke er gode i senga eller vil mere enn deg? De fleste FF gjør ikke dette.

Det du argumenterer for å gjøre her, er å begynne å være den typen drittsekk du advarer mot...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du argumenterer for å gjøre her, er å begynne å være den typen drittsekk du advarer mot...

:sjokkert: Tror jeg dumper deg jeg altså.

Skrevet

Verken fyren eller ts høres helt gode ut :fnise:

Er ikke rart de fant hverandre ;)

Anonymous poster hash: aef16...703
Skrevet

Vi jenter er for det meste ikke laget for casual sex uten forhold. Og vi som ikke klarer det, vi vet det innerst inne, men håper og ber om at fyren vil endre mening og bli sammen med oss. Og slikt skjer en gang i skuddåret. Så ta deg sammen, slett nummeret hans, drit i å svare, eller i det minste drit i å ligge med han. Så kommer dette til å gå fint :)

• Liker 3
Skrevet

Vi jenter er for det meste ikke laget for casual sex uten forhold. Og vi som ikke klarer det, vi vet det innerst inne, men håper og ber om at fyren vil endre mening og bli sammen med oss. Og slikt skjer en gang i skuddåret. Så ta deg sammen, slett nummeret hans, drit i å svare, eller i det minste drit i å ligge med han. Så kommer dette til å gå fint :)

Jeg har hatt to FF, aldri ONS. Har klart dette helt fint uten drama, følerier og tårer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt to FF, aldri ONS. Har klart dette helt fint uten drama, følerier og tårer :)

Jada, du har klart det. Andre jenter har også klart det. Men tror majoriteten ikke klarer det, akkuratt som TS.

• Liker 1
Skrevet

Eh, nei. Man dumper ikke venner og bilselgere. Man trekker seg ganske enkelt unna og slutter å ha kontakt, uten en masse drama.

Kanskje TS sin Fuck Friend faktisk ikke bryr seg så voldsomt mye om å være akkurat TS sin Fuck Friend, fordi sexen ikke er spesielt god og fordi hun er for needy? Meget mulig.

Han tok seg en tur for litt sengehygge, trodde hun ikke var hjemme allikevel og ble irritert, siden han hadde dratt dit uten at hun var der. Så ringer hun når han har dratt, men da er han jo hjemme igjen.

Han drar jo ikke ut igjen da.

Eh? Jo man kan dumpe venner. Jeg ga beskjed til en tidligere venn at jeg ikke ønsket videre kontakt og forklarte hvorfor.

Om du har en annen måte får være opp til deg men det er rimelig normalt å gi beskjed til en FF man har hatt en stund at du ikke ønsker å fortsette

Skrevet

:blink:

Åååkeeii...

Når noen må ta medisiner fordi hun er opphengt i en mann som ikke ønsker et forhold til henne er det ikke mannens feil at hun er søvnløs og medisinert...Da hadde personen trengt psykolog-behandling og medisiner uansett fordi personen i utgangspunktet lider av psykiske vanskeligheter; med eller uten noen fuck friend i bildet.

Jeg tror ikke det er normalt å bli psykisk syk av å ha en fuck friend. Men det kan hende noen ikke greier å avslutte en relasjon til en annen person, fordi de er psykisk ustabile...

Les innlegget mitt en gang til. Dette er ikke første gang du leser innlegg som fanden leser bibelen.

• Liker 1
Skrevet

Eeeh? Dere er sengevenner, ikke kjærester. HAn er ikke en dritt fordi han behandler deg nettopp som en FF ( for det erdetdu er)

Det er normal folkeskikk å holde avtaler, også med knullevenner. 5min er helt innafor hva man kan vente, spesielt for å ha sex. Men han er neppe spesielt keen på å knulle heller, så jeg hadde kutta han ut.

Anonymous poster hash: 832bf...d28

• Liker 1
Skrevet

Det er normal folkeskikk å holde avtaler, også med knullevenner. 5min er helt innafor hva man kan vente, spesielt for å ha sex. Men han er neppe spesielt keen på å knulle heller, så jeg hadde kutta han ut. Anonymous poster hash: 832bf...d28

Om jeg ringer på til noen og de ikke lukker opp så står jeg ikke på utsids å venter i en evighet. Ts sier fem minutter, men det var sikkert 10.

Jeg kaster ikke bort tida på utsida hos noen om de ikke lukker opp når vi hadde en avtale

Gjest BettyBoop
Skrevet

Eeeh? Dere er sengevenner, ikke kjærester. HAn er ikke en dritt fordi han behandler deg nettopp som en FF ( for det erdetdu er)

de er jo sengeVENNER. Msn behandler jo ikke venner slik
Skrevet

Kvinner skiller ut tilknytningshormonet oxytocin når de har sex med en mann, menn skiller nesten ikke ut dette stoffet. Derfor er det mye vanskeligere for kvinner å ha knallkompiser enn det er for menn. Vi blir rett og slett lurt av naturen til å bry oss om den vi har sex med på en helt annen måte enn menn blir.

Anonymous poster hash: 7e865...805

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også gått innen 5 minutter hvis ingen åpnet eller tok tlf.

Kan være lurt å gi beskjed neste gang at du skal dusje og hvis du ikke åpner eller tar tlf så står du i dusjen..

Ikke rart han dro..

Anonymous poster hash: ac9d0...09c
  • Liker 1
Skrevet

TS, denne mannen burde du bare kutte kontakten med. Hvorfor kaste bort tid og energi på noen du aldri kan få? Hvis du er sexhungrig får du heller satse på ONSer.

• Liker 1
Skrevet

FF er en FF? :sjokkert:

Anonymous poster hash: a3a2f...468
Skrevet

de er jo sengeVENNER. Msn behandler jo ikke venner slik

Hanhqr da ikke gjort noe galt. Ts lukket ikke opp når dehadde en avtale.jeg hadde heller ikkestått på trappa å glodd om den jeg ringte på hos ikke lukka opp

• Liker 1
Skrevet

Kvinner skiller ut tilknytningshormonet oxytocin når de har sex med en mann, menn skiller nesten ikke ut dette stoffet. Derfor er det mye vanskeligere for kvinner å ha knallkompiser enn det er for menn. Vi blir rett og slett lurt av naturen til å bry oss om den vi har sex med på en helt annen måte enn menn blir.

Noen av oss blir det ja.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Hanhqr da ikke gjort noe galt. Ts lukket ikke opp når dehadde en avtale.jeg hadde heller ikkestått på trappa å glodd om den jeg ringte på hos ikke lukka opp

hun sto i dusjen han kunne jo sagt fra på forhånd hva tidspunkt han ble å være der. Og hva med å bruke dørklokka som normale folk?
Skrevet

hun sto i dusjen han kunne jo sagt fra på forhånd hva tidspunkt han ble å være der. Og hva med å bruke dørklokka som normale folk?

Jeg regner da med at han faktisk prøvde å ringe på. Det er jo det normale å gjøre når man skal hjem til noen. Eller går du bare rett inn?

Skrevet

Eller hun kunne sagt ifra når det passet at han kom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...